اتفاقی عجیب در یک آتش سوزی / آتش یخ زد

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 12 بهمن

آتش‌نشانان شهر شیکاگو که مشغول مهار شعله‌‌های مهیب آتش در ساختمان یک انبار نگهداری کالا بودند، با پدیده‌ای عجیب و غریب رو به رو شدند.

اتفاقی عجیب در یک آتش سوزی / آتش یخ زد, پورتال خبری فرهنگی گهر

حدود ۲۰۰ مأمور آتش‌نشانی در عملیات اطفای حریقی که هنگام عصر آغاز شده بود شرکت داشتند. در جریان این حادثه که بنابه گفته مقامات سازمان آتش‌نشانی این شهر، یکی از هولناک‌‌‌ترین آتش‌سوزی‌‌ها طی چندین سال اخیر بوده، دمای بی‌اندازه پائین هوا منجر به شکل‌گیری صحنه‌ای عجیب و غریب شد و هنگام پاشیدن آب روی آتش، یکباره ماشین‌‌های آتش‌نشانی و همه وسایل یخ زدند.

اتفاقی عجیب در یک آتش سوزی / آتش یخ زد, پورتال خبری فرهنگی گهر

این آتش‌سوزی که در ساختمان یک انبار نگهداری کالا رخ داده بود باعث شد تا نزدیک به یک سوم آتش‌نشانان شهر شیکاگو در عملیاتی گسترده بسیج شوند تا آتش مهارناپذیر را به هر نحو ممکن خاموش کنند. اما دمای چند درجه زیر صفر که از اوایل هفته گذشته غرب میانه امریکا را تحت تأثیر قرار داده، باعث شد تمام آبی که آتش‌نشانان برای اطفای حریق استفاده کرده بودند و حتی انبار کالا در میان شعله‌‌های آتش یخ بزند.

اتفاقی عجیب در یک آتش سوزی / آتش یخ زد, پورتال خبری فرهنگی گهر

در جریان این عملیات، ماشین‌‌های آتش‌نشانی، ساختمان انبار و هر آن چه در معرض پاشیده شدن آب شیلنگ‌‌های آتش‌نشانی قرار داشت همگی بشدت یخ زدند و مأموران آتش‌نشانی و ساکنان شهر شیکاگو را از شدت حیرت بر جای خود میخکوب کردند. این یخبندان عظیم و شگفت انگیز که در چند ساعت همه چیز را در خود پوشانده بود حتی گریبانگیر مأموران آتش‌نشانی نیز شد؛ به طوری که اونیفورم و دستکش‌‌های آتش‌نشانان همگی پوشیده از یخ شد و آنها به شکل آدم برفی‌‌های متحرک درآمدند.

بنابر گزارش‌ پلیس، جریان سرمای بی‌سابقه‌ای که مناطق غرب میانه ایالات متحده را در برگرفته از سمت کانادا به این بخش راه پیدا کرده و باعث شده زندگی روزمره ساکنان این مناطق از روال معمول خارج شود

 

گردآوری: گروه خبر گهر

منبع : شبکه ایران

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي