آیا محافظ صفحه‌ی Rhino، آیفون را ضد ضربه می‌کند؟

شاید بتوان نگرانی از سقوط گوشی‌های تلفن را یکی از بزرگترین دغدغه‌های کاربران نام برد، بطوریکه خوش‌دست بودن و گیرایی بدل به یکی از معیارها برای خرید گوشی‌های تلفن شده است. اما می‌توان با استفاده از Rhino Shield این نگرانی را به فراموشی سپرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این پوشش حفاظتی جدید را بررسی کنیم.

آیا محافظ صفحه‌ی Rhino، آیفون را ضد ضربه می‌کند؟

پوشش گوریلا گلس، صفحه‌ی نمایش آیفون را از خط و خش، محافظت می‌کند، اما زمانی که نوبت به حفاظت در برابر ضربات و سقوط از ارتفاع می‌رسد، این پوشش حفاظتی حرفی برای گفتن ندارد. در همین راستا دو دانشجو در دانشگاه کمبریج، پوششی را درست کرده‌اند که صفحات نمایش را در مقابل این‌گونه ضربات و آسیب‌ها، محافظت می‌کند.

بر اساس گفته‌ی تولیدکنندگان این پوشش، Rhino Shield مقاومتی در حدود 5 برابر بیشتر از گوریلا گلس دارد. لازم به‌ذکر است که این پوشش فقط در آیفون 5s و مدل‌های بعدی قابل استفاده خواهد بود.

رینو شیلد از نوعی پلیمر مخصوص ساخته شده است که ضخامتی در حدود 0.28 میلی‌متر دارد و می‌تواند ضرباتی بسیار شدید را جذب کرده و از انتقال این ضربات به صفحه‌ی نمایش جلوگیری نماید. با استفاده از این پوشش، دیگر نباید نگران سقوط گوشی‌های خود از ارتفاع باشیم. این پوشش با قیمتی در حدود 17.99 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

منبع: زومیت

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه