آیا شوهر شما هم گوش هایش نمی شنود

تاريخ : 31 مرداد

آیا شوهر شما هم گوش هایش نمی شنود

آیا شوهر شما هم گوش هایش نمی شنود, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

چرا آقایان اصلا به حرفهای زنشون جواب نمی دن ! مطلب زیر سعی می کند که جواب شما را به طور خلاصه بیان کند.

تفاوت در توانایی تمرکز (خانم ها با دقت بخوانند)
زنان از این توانایی برخوردارند که می توانند چند کار را با هم انجام دهند. به عنوان مثال ، ممکن است زنی ، در هنگام شستن ظروف ، با همسرش نیز صحبت کند ، به برنامه تلویزیون هم توجه کند ، در عین حال سخن شوهرش را هم گوش کند.
در مقابل ، مردان معمولاً تنها می توانند فقط به یک کار بپردازند و در هنگام تمرکز بر آن ، از سایر امور غافل می شوند. به همین دلیل اگر مردی به برنامه ی تلویزیون توجه کند ، به طور کلی از صداهای اطرافش غافل می شود ، به گونه ای که گویا هیچ صدایی را نمی شنود.
عدم آگاهی از این تفاوت میان زنان و مردان ، می تواند باعث رنجش زنان از شوهرشان شود.
هنگامی که زن با شوهرش که در حال مطالعه یا تماشای تلویزیون است، صحبت می کند و مرد به دلیل محدودیت تمرکزش آن را نمی شنود ، زن آن را به حساب بی توجهی و بی اعتنایی عمدی شوهرش می گذارد و از او دلگیر می شود.
بر اساس این تفاوت وظیفه زنان چیست؟
با آگاهی زنان از این تفاوت ، اول اینکه از این گونه توجه نکردن های مرد به آنها ناراحت نمی شوند ؛ دوم اینکه می توانند پیش از شروع صحبت با شوهر ، توجه او را به سوی خود برگردانند ، سپس حرف خود را بزنند تا مرد به سخن آنان توجه کند.
پس خانوم ها باید بدانند که در چنین مواردی ( مثل توجه مرد به تلویزیون و …) اگر مردها حرف آنان را گوش نمی دهند یا توجه ای به حرف های زنان ندارند ، دلیل بی توجهی و بی اعتنایی به آنان نیست.

منبع:مهکام

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي