آیا احمدی نژاد دوباره به صحنه می آید ؟

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 6 دی

آیا احمدی نژاد دوباره به صحنه می آید ؟

آیا احمدی نژاد دوباره به صحنه می آید ؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

آیا احمدی نژاد دوباره به صحنه می آید ؟

از دیروز برخی سایت‌ها خبری با عنوان دیدار احمدی نژاد با برخی اعضای جبهه پایداری منتشر کردند که بازخورد زیادی در فضای سیاسی کشور داشت تا آنجا که یکی از روزنامه های منتسب به جریان اصلاح طلب امروز آن را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرد.

اما عصر امروز سایت مهر مردم که این روزها سایت رسمی برای انتشار اخبار رییس دولت نهم و دهم است به غیر از تکذیب خبر این روزنامه اصلاح طلب دیدار احمدی نژاد با برخی اعضای جبهه پایداری را هم تکذیب کرده است و نوشته: اخبار مربوط به احمدی نژاد ، به جز پایگاه اطلاع رسانی مهر مردم فاقد هرگونه نشریه مکتوب یا مجازی رسمی یا غیررسمی می باشد.

روز گذشته برخی سایت های خبری به نقل از احمدی نژاد گفته بودند: بنده (احمدی نژاد) ديگر برای فعاليت سياسی انگيزه شخصی ندارم چون اولا تمام مراتب قدرت را در اين كشور تجربه كرده‌ام و ثانيا ترجيح مي‌دهم به فعاليت‌های پژوهشی و آموزشی مشغول باشم اما اگر ابعاد اين توطئه‌يی كه عليه رهبری در جريان است شدت پيدا كند بر پايه شناختی كه از بنده داريد عافيت طلبی نمي‌كنم و با تمام ظرفيت‌های فردی و اجتماعی خود به صحنه مي‌آيم.

اما بازتاب انتشار خبر دیدار روز گذشته احمدی نژاد به اینجا ختم نشد و یکی از روزنامه های اصلاح طلب این دیدار را به تیتر یک خود آورد.

احمدی نژاد در بخش دیگری از حرف های خود گفته بود: كاش در بادرود روز ۲۸ صفر بوديد و شعارهای مردم را مي‌شنيديد با تمام اين الطاف مردمي بنده هيچ برنامه‌يی برای انتخابات مجلس و رياست‌جمهوری ندارم مگر آنكه همان‌طور كه گفتم ريسك شرايط بسيار بالا باشد.» همين جاست كه حرف از «اسفنديار رحيم مشايی» به ميان مي‌آيد. مردی كه شده بود نقطه اصلی اختلاف نظر ميان دولت سابق و اصولگرايان و هنوز هم كابوس شب‌های اصولگرايان است.

از او در مورد جمله معروفش در مورد اسفنديار مشايی مي‌پرسند و او می‌گويد كه «اولا از شما توقع دارم كه از مسائل فرعی عبور كنيد ثانيا امروز همه مي‌دانند كه آقاي مهندس خودشان كناره‌گيری كرده اند»

او اما براي نخستين بار در طول يك سال و نيم اخير از علت حمايتش از اسفنديار رحيم مشايی در انتخابات رياست‌جمهوری صحبت مي‌كند و مي‌گويد كه «در انتخابات ۹۲ چون حضور آقاي هاشمی قطعی شد و ما رای‌آورتر از مهندس مشايی برای رقابت با ايشان نداشتيم بنده با گفتن اين جمله از خودم هزينه كردم تا بتوانيم انقلاب را از خطر ارتجاع دور كنيم بنابراين آن جمله مربوط به يك عرصه انتخاباتی كه به عرصه دفاع از انقلاب تبديل شد، بود و امروز مطلقا موضوعيتی ندارد و تكرار آن، موجب تفرق ميان نيروهای انقلاب مي‌شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي