آکادمی اسکار صاحب لوگو شد

این آکادمی تاکنون لوگوی مشخصی نداشت و از مجسمه اسکار به عنوان معرف آن استفاده می شد.

 

 

آکادمی اسکار صاحب لوگو شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک یا همان “اسکار” دیروز لوگوی خود را که شامل مجسمه اسکار در یک مثلث است، رونمایی کرد.

کریستینا کونلیاس رییس بازاریابی آکادمی با صدور علامیه ای در این‌باره گفت: این لوگو امکان ارایه آکادمی را با علامت ویژه خود ممکن می‌کند و این اولین باری است که این امکان محقق شده که در عین حال نشان‌دهنده حمایت ما از هنر نیز هست.

آکادمی از دو سال پیش تلاش خود را برای یافتن لوگویی مناسب آغاز کرد و به گفته کونلیاس تلاش داشت تا طرحی را به دست بیاورد که بازتابی از وجه هنری این آکادمی باشد و در عین حال استعدادها و روند خلاقانه آکادمی را در یک شکل ویژه نمایش دهد.

به گفته وی، شکل سه ضلعی نشان‌دهنده این سه صفت است که در عین حال به حرفA بدل شده که یادآور اسکار است و مجسمه اسکار را هم در دل خود دارد.

این رونمایی شامل چندین تصویر نمایشی و یک فیلم کوتاه ویدیویی نیز بود که با الهام از این لوگو ساخته شده‌اند.

آژانس 180 لس آنجلس این هویت جدید را برای آکادمی اسکار ساخته و با آن در ساخت موزه اسکار که سال 2017 به بهره برداری می رسد، همکاری می‌کند.

آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک یا به اختصار آکادمی اسکار، سازمانی غیردولتی است که در سال 1927 میلادی در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. اعضای آکادمی از پرسابقه ‌ترین دست‌اندرکاران صنعت سینما هستند. از وظایف آکادمی، برگزیدن نامزدها و برندگان جوایز اسکار و تحقیقات در زمینه پیشرفت صنعت سینما و توسعه علمی، آموزشی و ارتقای شغلی دست‌اندرکاران صنعت سینما است.

این آکادمی تاکنون لوگوی مشخصی نداشت و از مجسمه اسکار به عنوان معرف آن استفاده می شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه