آموزش نوشتن رپورتاژ و رپورتاژ نویسی

تاريخ : 5 خرداد

در مورد رپورتاژ و رپورتاژ نویسی چقدر اطلاعات دارید؟ آیا با نحوه نوشتن رپورتاژ آشنایی دارید؟ آیا می دانید در زمان نگارش رپورتاژ و رپورتاژ نویسی چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ برای آشنایی با نحوه نوشتن رپورتاژ و رپورتاژ نویسی این بخش گهر را بخوانید چرا که آموزش نوشتن رپورتاژ و رپورتاژ نویسی را منتشر می کنیم.

آموزش نوشتن رپورتاژ و رپورتاژ نویسی

آموزش نوشتن رپورتاژ و رپورتاژ نویسی, پورتال خبری فرهنگی گهر

نوشتن رپورتاژ

خرید رپورتاژ آگهی به یکی از بهترین روشهای لینک سازی تبدیل شده است که علاوه بر جذب مستقیم مشتریان بالقوه باعث ارتقاء رتبه‌ی وبسایت شما نزد گوگل نیز میشود. نحوه نگارش رپورتاژ آگهی بخش بسیار مهم آن است.

برای گرفتن بازدهی بیشتر از رپورتاژ آگهی باید بدانید که نحوه نگارش متن رپورتاژ آگهی بسیار مهم است و البته مهمتر از آن روش لینک گذاری در رپورتاژ آگهی تان است. در این مقاله از سری مقالات آموزشی لینک گستر سعی کرده ایم مهمترین نکات مربوط به نوشتن یک رپورتاژ آگهی عالی را بازگو کنیم:

چگونه متن رپورتاژ آگهی را بنویسیم؟

در هنگام نگارش متن رپورتاژ آگهی شما باید ضمن وفاداری به حقوق کاربران به تبلیغ خدمت، برند یا محصول خود نیز بپردازید و این موضوع نیازمند مهارت بالایی در نویسندگی است.

سعی کنید نکات زیر را رعایت کنید:

  • درباره چیزی بنویسید که کاربردی و جالب باشد. صرفاً مطالعه پیشینه کسب و کار شما و نحوه ارائه خدماتتان نمیتواند برای کاربر جذاب باشد سعی کنید در قالب یک مقاله مفید و کاربردی در زمینه تخصصی خودتان با مخاطب ارتباط برقرار کنید.
  • تیترهای جذاب بنویسید. هدف از انتشار رپورتاژ اگهی علاوه بر ایجاد بک لینک های باکیفیت، خوانده شدن آن توسط کاربران و جذب مشتری جدید است و این موضوع فقط وقتی رخ می دهد که عنوان بتواند کاربران را متقاعد به خواندن رپورتاژتان کند.
  • از عبارات تخصصی و نامفهوم استفاده نکنید. حتی اگر در یک وبسایت کاملاً تخصصی رپورتاژ آگهی شما منتشر شود بازهم احتمال آنکه یک کاربر غیر تخصصی آنرا بخواند زیاد است سعی کنید رپورتاژ خودتان را به صورت ساده و قابل درک برای تمام کاربران بنویسید تا علاوه بر کاربران تخصصی بتوانید برخی از کاربران غیر تخصصی را هم به موضوع خودتان جذب کنید.

نکات اصلی در لینک گذاری داخل رپورتاژ آگهی:‌

یکی از بهترین کاربردهای رپورتاژ آگهی ایجاد بک لینک دائمی برای وبسایتمان است پس سعی کنید لینک گذاری را طوری انجام دهید که بعداً پشیمان نشوید.

  • یادتان باشد بیشتر، بهتر نیست پس سعی نکنید رپورتاژ آگهی خود را غرق در لینک کنید. پیشنهاد ما حداقل ۳ و حداکثر ۵ لینک است.
  • لینک ها را بر روی تمام صفحات مهم وبسایتتان پخش کنید.( صفحه اصلی سایت حتماً جزء لینک های رپورتاژ باشد)
  • لینک هایی را درج کنید که از ثبات و اهمیت آنها در آینده کسب و کار خود مطمئن باشید ( صفحاتی که احتمال حذف شدن به هر دلیلی نداشته باشند)
  • لینک هایی را انتخاب کنید که بر روی حوزه تخصصی کسب و کارتان متمرکز است (صفحات جانبی خارج از تمرکز وبسایت را لینک نکنید)
  • در انتخاب آنکرتکست‌ها سعی کنید تنوع به خرج دهید و از ابزارهایی مانند گوگل ترند برای انتخاب بهترین کلمه کلیدی استفاده نمایید.

نکات مهم برای تاثیر گذاری بیشتر رپورتاژ آگهی:

  • سعی کنید قبل از انتشار رپورتاژ آگهی در خصوص محدودیت های زمانی رپورتاژ آگهی در وبسایت مقصد مطمئن شوید.
  • در هر وبسایت ضرورتی به انتشار بیشتر از ۱ رپورتاژ آگهی وجود ندارد مگر اینکه وبسایت مورد نظر شما برای چند موضوع کلیدی در جایگاهی ایده آل باشد و شما قصد رقابت در آن موضوعات را داشته باشید.
  • در صورت تمایل به انتشار چندین رپورتاژ آگهی سعی کنید محتوای تبلیغاتی منحصر به فردی را برای هر سایت آماده کنید تا علاوه بر تنوع محتوا بتوانید آنکرتکست بهتری برای کلمات کلیدی و صفحات مدنظرتان انتخاب کنید.
  • از مدیر وبسایت بخواهید که رپورتاژ آگهی شما را در صورت امکان در دسته بندی مرتبط و با برچسب های مرتبط منتشر کند.
  • از دیده شدن رپورتاژ آگهی خود حتی برای چند ساعت (اگر چند روز باشد که چه بهتر) در صفحه اصلی وبسایت مقصد مطمئن شوید.
  • حتماً از چند تصویر گیرا و کاربردی در متن رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي