آغاز پیش فروش بلیت فروشنده اصغر فرهادی

تاريخ : 8 شهریور

جزییات خبر آغاز پیش فروش بلیت فروشنده اصغر فرهادی را در ادامه می خوانید

آغاز پیش فروش بلیت فروشنده اصغر فرهادی, پورتال خبری فرهنگی گهر

همان‌طور که علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم «فروشنده» چند روز پیش اعلام کرده بود آخرین ساخته اصغر فرهادی از ۱۰ شهریور در گروه‌های آزاد اکران خواهد شد. سایت سینماتیکت از دقایقی قبل، پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم را در پردیس‌های سینمایی کوروش و آزادی آغاز کرده و در حال حاضر امکان خرید بلیت سانس‌های روز چهارشنبه برای تماشاگران وجود دارد.

زمان اکران آخرین ساخته اصغر فرهادی، در هفته‌های گذشته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود بخصوص که شائبه‌هایی درباره تحریم این فیلم از سوی حوزه هنری نیز کمی ماجرا را بحث برانگیز کرده بود که در نهایت علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران و پخش‌کننده فیلم «فروشنده» اعلام کرد قرارداد اکران با این نهاد نیز بسته شده است.

پس از رفع این شائبه، خبر غافلگیرکننده دیگری درباره ممنوعیت فعالیت چند تهیه‌کننده و دفتر پخش شنیده شد که نام سرتیپی نیز جزو آن‌ها بود، با این‌حال با آغاز پیش فروش «فروشنده» می‌تواند نتیجه گرفت این خبر تاثیری بر فعالیت پخش‌کنندگانی که نامشان رسانه‌ای شده، نداشته است.

سرتیپی پیش از این اعلام کرده بود «فروشنده» قطعا از چهارشنبه ۱۰ شهریور در ۲۰ سینمای تهران و ۱۵ سینما در شهرستان‌ها اکران خواهد شد.
بازیگران این فیلم شهاب حسینی، ترانه عليدوستى، بابك كريمى، مینا ساداتی، مارال بنی‌آدم، نيوشا جعفريان، عماد امامی، مجتبی پیرزاده، سام ولی‌پور، محمد امامى، فرشته الماسيان، کامران محسنی، حشمت خواجه‌زارع هستند.

همچنین در خلاصه داستان «فروشنده» برنده دو جایزه اصلی جشنواره کن ۲۰۱۶ آمده است: «فروشنده به زندگى زن و شوهرى مى­پردازد كه در حال بازى در نمايش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور ميلر هستند.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي