آرش افشین سومین یاغی سپاهان

ستاره‌های سپاهان یکی یکی ترک دیار می‌کنند. این‌‌ همان اتفاقی است که در سپاهان فصل جاری شاهد آن هستیم. تیمی که در تابستان با شل کردن سر کیسه حسابی ولخرجی کرد و پر سر و صدا‌ترین تیم تابستان بود و با ریخت و پاش فراوان توانست بازیکنان بزرگی را تور کند اما ماه عسل ستاره‌ها خیلی زود تمام شد و هنوز نیم فصل اول به نتیجه نرسید، ستاره‌های تازه از راه رسیده ساز جدایی را کوک می‌کنند.

آرش افشین سومین یاغی سپاهان

چراغ اول را مجتبی جباری روشن کرد که با‌‌ همان صراحت لهجه همیشگی‌اش چمدانش را بست و به تهران آمد. بعد از جباری، نوبت بعه یعقوب کریمی رسید، ستاره‌ای که در یک کشمکش طولانی میان سپاهان و پرسپولیس در ‌‌نهایت پیراهن زرد را بر تن کرد اما او هم نتواست با کرانچار بسازد. از اصفهان خبر می‌رسد آرش افشین سومین یاغی جدید زردهاست.

 

او که با سر و صدای فراوان پیراهن سپاهان را بر تن کرد اما کرانچار نگاه چندان مثبتی به وی ندارد و نه تنها بیش از اندازه به او گیر می‌دهد، بلکه غلامی را برای حضور در ترکیب اصلی به او ترجیح می‌دهد. این بی‌اعتنایی‌ها و در کنار اشکالات فنی پرشماری که کرانچار از افشین می‌گیرد، طاقت او را طاق کرده و پلنگ سر به هوای خوزستانی در یکی از جلسات تمرینی به کرانچار پرخاشگری کرده و به همین دلیل در بازی‌های اخیر در ترکیب اصلی خبری از او نیست. ظاهرا افشین هم به سرنوشت مجتبی جباری و یعقوب کریمی دچار خواهد شد.

 

منبع: افکار نیوز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه