آرزوهای جالب رامبد جوان در اینستاگرام

تاريخ : 13 اسفند

در این مطلب از سایت گهر آرزوهای جالب رامبد جوان در اینستاگرام را برای شما عزیزان منتشر می کنیم

آرزوهای جالب رامبد جوان در اینستاگرام, پورتال خبری فرهنگی گهر

رامبد جوان تبریزی بازیگر ، کارگردان و مجری ایرانی است. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.«فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰۰ شمسی بدان مشهور شده بود.نقش هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می کند بیشتر جنبه طنز دارد.

رامبد جوان در اینستاگرامش از آرزوهایش نوشت:

سلام به همتون.

۱. آرزو می کنم صبوری رو یاد بگیریم.
۲. آرزو می کنم بدونیم آدمهای قد کوتاه و کم توان دهنشون به فحش باز می شه چون نشون می ده کاری ازشون برنمیاد و فحش دادن نشونه ی حال بد از ناتوانییه.[منظورم از قد کوتاه فیزیکی نیست]
۳. آرزو می کنم همیشه اسم ایران عزیزمون توسط آدمهای بزرگ و پرتلاشی مثل اصغر عزیز مثل ورزشکارهای قهرمانمون و مثل دانشمندهای عزیزمون و … در جهان بدرخشه و تا آدمهای قدکوتاه کمتر دیده شن یا حتی سعی کنن قد بکشن. ایران عزیزمون به آدمهای مسئول و پرتلاش و با انگیزه نیاز داره. متاسفانه در کل اوضاع خوبی نداریم

۴. آرزو می کنم درک و باورمون نسبت به واقعیت افزایش پیدا کنه تا بتونیم با مشکلاتمون واقعی بجنگیم.متاسفانه آمار مصرف مشروبات الکلی به شکل نابود کننده ای رو به افزایش حیرت انگیزیه همونطور که اعتیاد به مواد مخدر و محرک جوونها و نوجوونهامون رو داره نابود می کنه.آمار سن شروع فحشا هم ترسناک تر از پیش شده و اگر نجنبیم این ناهنجاریهای اجتماعی طوفانی به پا خواهد کرد.که البته اگه همش رو بندازیم گردن دیگران و دولت زمانه و شانس و… قافیه رو بدجوری باختیم.
۵. آرزو می کنم اینقدر سرمون گرم زندگی پربرکت و عزیز و زیبای خودمون باشه که دلمون نخواد به جاهای ناخوشایند زندگی دیگران سرک بکشیم و کمتر راجع به هم نظرهای ناآگاهانه و ابلهانه بدیم.(به کس خاصی برنخوره با هممونم:))
۶. آرزو می کنم بیشتر کتاب بخونیم که یکی از راههای کمتر زجر کشیدن بشر کتاب خوندنه. البته بماند که به شکل عجیبی هممون در زجر کشیدن بیشتر از هم سبقت می گیریم.
۷. آرزو می کنم بفهمیم که هیچ کس مسئول خیلی از بدبختیهامون نیست جز خودمون.
۸. آرزو می کنم مهر شما همیشه شامل حال من باشه و البته اگربا حرفهای گاها تند،کم شد هم عیب نداره چون من و امثال من تلاش نمی کنیم مهر شمارو به دست بیاریم بلکه تلاش می کنیم مهرتون رو برای خودتون زنده تر کنیم. که اگر این بشه ذره ای از دریای مهرتون نسیب مابشه، مارا بس.
۹. دوستتون دارم حتی اون بی ادبهای بی تربیتِ قدکوتاه رو

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي