آدرس دریاچه خلیج فارس تهران

دسته بندي : 🔥 خبرهای متفرقه
تاريخ : 6 اسفند

یکی از جاذبه های پر طرفدار غرب پایتخت با وجود مراکز خرید و هوای خوب و تفریحات متنوع برای حضور همشهریان دریاچه خلیج فارس یا چیتگر می باشد. در مطلب زیر آدرس دریاچه خلیج فارس تهران به همراه تلفن در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

آدرس دریاچه خلیج فارس تهران

آدرس دریاچه خلیج فارس تهران, پورتال خبری فرهنگی گهر

از جاذبه های پایتخت دریاچه خلیج فارس

وقتی صحبت از جاذبه های پایتخت به میان می آید، گزینه های مختلفی در دست داریم. از جنوب تا شمال، شرق تا غرب، مکان های مختلفی هستند که می توانند ساعاتی از اوقات فراغت‌مان را به خوشی پُر کنند؛ اما از کاخ ها و باغ های باشکوه قاجاری و پهلوی که بگذریم، یکی از جدیدترین و متفاوت ترین جاذبه های تهران پیش روی ماست: دریاچه نیلگون و وسیع چیتگر!

شاید تا چند سال پیش تصور دریاچه ای نیلی رنگ با مرغانی دریایی در میان دود و دم پایتخت، شبیه رویایی دلپذیر از آرمان‌شهری در دور دست ها به نظر می رسید و کسی گمان نمی برد بتواند تنها با قصد سفر به غرب تهران، محیطی زیبا و نشاط آور را ببیند؛ اما امروزه و پس از گذشت سال ها، آرزویی قدیمی، در نهایت واقعیت در برابر چشمان شما قد علم می کند و شاید کمتر کسی بداند که دریاچه چیتگر تحقق ایده ای سی ساله باشد!

آدرس دریاچه خلیج فارس

آدرس دریاچه خلیج فارس تهران, پورتال خبری فرهنگی گهر

دریاچه چیتگر یا شهدای خلیج فارس، این گستره آبی رنگ و جذاب در حال حاضر یکی از مقاصد تفریحی و پرطرفدار شهر تهران است و نه تنها در آخر هفته ها و روزهای گرم تابستانی، بلکه در میان هفته و حتا اوقات سرد زمستانی نیز میهمانان بسیار دارد. از طرفی نه تنها خود دریاچه، بلکه در پارک اطراف و منطقه ساحلی نزدیکش، فضای وسیعی در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد. خانواده ها به دریاچه خلیج فارس می روند تا تفریح و آب هوای متفاوتی را در قلب شهر بزرگ تهران تجربه کنند.

آدرس دریاچه خلیج فارس تهران, پورتال خبری فرهنگی گهر

 عکس های دریاچه خلیج فارس تهران

ساعت کار: 

شش ماه اول

روزهای شنبه تا چهارشنبه: ۱۰:۰۰ – ۲۳:۰۰

روزهای ۵ شنبه، جمعه و روزهای تعطیل: ۱۰:۰۰ – ۲۴:۰۰

شش ماه دوم: ۱۰:۰۰ – ۲۳:۰۰

آدرس دریاچه خلیج فارس : همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس

آدرس مرکز خرید باملند : ﺗﻬﺮان، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي