آخرین اخبار نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال

تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس، استقلال و سپاهان در نقل و انتقالات موفق ظاهر شدند بازیکنان مورد نظرشان را به خدمت گرفتند.

در زیر گزارش آخرین نقل و انتقال را می خوانید:

*تراکتورسازی تبریز 
تیم تراکتورسازی تبریز با حامد لک، علی کریمی،سعید دقیقی و دلیر به صورت قطعی به توافق رسیده و در حال حاضر دنبال جذب محمد قاضی و جواد نکونام است.

*استقلال تهران  
هر چند استقلال با شرایط سختی روبه رو شده است اما در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر را جذب کرده است احمد جمشیدیان، مهدی نظری، پژمان نوری، عابدینی قرارداد بستهاند و عزت اللهی و آندو تیموریان، فرشید طالبی، آرش افشین و محمد قاضی بازیکنانی هستند که احتمال دارد آبی پوش شوند.

*سپاهان اصفهان  
سپاهانی ها هر ساله با جذب بهترین بازیکنان توانسته اند نتایج دلخواه را به دست آورند و جز مدعیان لیگ برتر باشند. یعقوب کریمی،قاسم دهنوی، رحمان احمدی و علی حمودی به صورت قطعی از فصل جدید طلایی پوش خواهند شد و هادی عقیلی هم از روز گذشته با مسئولان این باشگاه وارد مذاکره شده اند.

*پرسپولیس تهران
پرسپولیس همانند فصل گذشته شاه ماهی های لیگ برتر را جذب کرده بی شک این تیم در لیگ سیزدهم جزو تیم های مدعی برای قهرمانی خواهد بود نفراتی که تا به الان با سرخپوشان به توافق رسیدند به شرح زیر است: شجاع خلیل زاده، یونس شاکری، قاسم حدادی فر، میلاد غریبی، عباسزاده، کفشگری، علی عسگر، میثم حسینی، سید مهدی سید صالحی، امیر عالیشاه، پیام صادقیان، فیاض بخش.

*سایپا البرز 
بابک حاتمی،سجاد مشکل پور، جعفرپور، ناصحی، ثابتی و میرزاپور بازیکنان تاره وارد سایپا هستند. مسئولان باشگاه سایپا همچنان مشغول مذاکره با بازیکنان جدید است.

*فولاد خوزستان  
حسن جعفری، مهدی بدرلو دو بازیکن جدید فولاد هستند و دو بازیکن برزیلی هم تا چند روز دیگر قراردادشان را با این تیم به ثبت خواهند رساند.

*صبای قم 
رضا عنایتی مهاجم سابق تیم استقلال تنها بازیکنی است که با صبای قم به توافق رسیده و مسئولان باشگاه صبا در حال مذاکره با چند بازیکن لیگ برتری از جمله شهرام مهر هستند.

*نفت تهران
پویا نزهتی،حسین ابراهیمی، وحید ابراهیمی، کامیابی نیا و رسول نوید کیا با نفت تهران به توافق رسیدند و احتمال دارد که صغیری و رحیمی هم در صورت  توافق با مسئولان باشگاه نفت به این تیم ملحق شدند.

*داماش گیلان 
داماش گیلان تا الان هیچ اقدامی برای جذب بازیکن نکرده است و فقط در حد حرف و مذاکره است.

*راه آهن 
امین منوچهری،میلادنوری، رامین رضائیان، وحید طالبلو، برزاری، فلاح زاده، امیر خالقی فرد نفراتی هستند که با راه‌آهن تهران قرار داد بسته اند با پیراهن راه آهن به میدان خواهند رفت.

*مس کرمان 
ایمانی، فرشید باقری،محمد ابراهیمی، مجتبی ترشیز و کریم اسلامی هم بازیکنانی هستند که به مس کرمان ملحق شده اند و احتمال دارد آبشک، کیانوش رحمتی تا چند وقت دیگر به این به تیم به توافق برسند.

*ملوان انزلی 
ادریس کوچکی، حسن اشجاری مهدی دغاغله و مهدی شیری به ملوان بندر انزلی اضافه شدند و تا چند روز آینده دیگر بازیکنان انزلی سفر خواهند کرد تا با این تیم قرار داد ببندد.

*گسترش فولاد تبریز 
گسترش فولاد تبریز که امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافته است پیرزاده، صرنیانی، سلیمانی، میلاد زنیدپور،محسن فروزان ، میثم تقی زاده نفراتی هستند که ب این با پیراهن این تیم در لیگ سیزدهم توپ می زنند.

فجر سپاسی عشر خانی، صبری، عمار نیک کار، مهرداد، کریمیان، سیامک کوهنورد، مجتبی زارع و آقایی بازیکنان تازه وارد فجر سپاسی هستند.

*استقلال خوزستان 
بختیاری زاده، ویکردم، آچیله، میثم کریمی، کعبی، کاردایو، صالحی، مبعلی، چاه کوتاه زاده بازیکنان استقلال خوزستان هستند که با صلاح دید عبداله ویسی به استقلال ملحق شد اند البته این مربی طی سالهای گذشته سابقه همکاری با چند بازیکن داشتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه