آتش سوزی مرگبار مینی بوس در تهران ؛ عکس

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 27 اردیبهشت

متاسفانه صبح امروز یکدستگاه مینی بوس که سرویس یکی از ادارات تهران بود دچار حریق شد و ۴ سرنشین آن بجر راننده در شعله های آتش سوختند

سرهنگ محمد رازقی در تشریح جزئیاتی از حادثه حریق صبح امروز یک دستگاه مینی بوس که به کشته شدن ۴ نفر از شهروندان تهرانی انجامید اظهار داشت: در ساعت  ۷:۲۵ صبح امروز یک دستگاه مینی بوس که به عنوان سرویس یکی از ادارات در حال تردد در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی و قبل از سی متری جی بود دچار حریق شد.

رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این سانحه به جز راننده مینی‌بوس، ۴ نفر سرنشین این خودرو بودند که متاسفانه به دلیل وقوع این حریق، هر ۴ سرنشین آن کشته شده و راننده آن نیز به شدت دچار سوختگی شد.

وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: بررسی‌های کارشناسان پلیس نشان داد که حریق این مینی‌بوس به دلیل تصادف یا برخورد نبوده و احتمالاً نقص فنی خودرو دلیل اصلی حریق آن بوده است.

رازقی در ادامه با بیان اینکه وقوع این حادثه باعث ترافیک سنگین در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه سعیدی، خیابان زرند و برخی از معابر حاشیه‌ای این محدوده شده بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان و اطفای حریق، ترافیک سنگین در این معابر ادامه داشت و با تلاش عوامل پلیس راهور پایتخت، وضعیت ترافیکی در حدود ساعت ۹ به حالت عادی بازگشت.

وی در پایان با هشدار نسبت به توجه به معاینات فنی برای پیشگیری از بروز حوادث اینچنینی گفت: توصیه می‌شود هموطنان عزیز حتما حساسیت بیشتری نسبت به ایمنی خودروهای خود داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم.

آتش سوزی مرگبار مینی بوس در تهران ؛ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي