یکی از بازیگران زن ایرانی آرایشگر شد

تاريخ : 16 آذر

به تازگی خبرهایی مبنی بر اینکه یکی از بازیگران زن ایرانی شغل آرایشگری را به عنوان شغل دوم انتخاب کرده است. بله درست حدس زدید: مریم سلطانی . در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

یکی از بازیگران زن ایرانی آرایشگر شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

مریم سلطانی گفت که من به خاطر در آمد بیشتر، از بازیگری فاصله گرفتم و ترجیح دادم که آرایشگر باشم در حال حاضر نیز اولویتم همین شغل است.

مریم سلطانی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: حدود دو سال است که از دنیای هنر، سینما، تئاتر و تلویزیون فاصله گرفته ام و مشغول یک کار دیگر هستم.

وی افزود: من شغل دوم دارم و در ابتدا فکر می کردم می توانم از عهده هر دو کار یعنی بازیگری و این شغلم بر بیایم اما بعد متوجه شدم که مسئولیتهای این شغلم زیاد است.

سلطانی عنوان کرد: من یک آرایشگاه زنانه زده ام و در آن مشغول کار هستم و با توجه به گرفتاری های زیاد این شغل نمی توانم به فیلمبرداری برسم.

این بازیگر عنوان کرد: من به خاطر در آمد بیشتر این شغل، از بازیگری فاصله گرفتم و ترجیح دادم که آرایشگر باشم در حال حاضر نیز اولویتم همین شغل است.

وی خاطر نشان کرد: من پیشنهاداتی برای کار دارم اما فعلا می خواهم در این شغل یعنی شغل آرایشگری باشم اما این کار هم موقت است و یک روزی دوباره به بازیگری برمی گردم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي