فهرست کتاب های ترامپ در مورد موفقیت

دونالد ترامپ یکی از کارآفرینان موفق آمریکایی است که رئیس جمهور فعلی آمریکا است. او تا به حال کتاب های زیادی را تالیف کرده است. گهر در این بخش فهرست کتاب های ترامپ را منتشر می کند.

فهرست کتاب های ترامپ در مورد موفقیت

فهرست کتاب های ترامپ در مورد موفقیت

دو مرد يك پيام “چرا دوست داريم شما هم ثروتمند شويد؟”

101 راه موفقيت

بزرگ فكر كن

چگونه در زندگي برنده شويد؟ آموزش غير رسمي براي موفقيت در زندگي و كسب و كار

چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

دست‌های طلایی

مثل یک قهرمان فکر کن

هنر معامله

چگونه در زندگی برنده شوید؟

دونالد ترامپ اکنون رئیس جمهور آمریکا است و تا کمتر از 70 روز دیگر وارد کاخ سفید خواهد شد؛ ترامپ که یکی از صاحبان بزرگ املاک و مستغلات در آمریکا و دیگر کشورها است نمونه یک فرد موفق در زمینه فعالیت های اقتصادی و ثروت اندوزی است، وی حتی عنوان کرده است که حقوق ماهانه ریاست جمهوری را دریافت نخواهد کرد.

از ترامپ به عنوان یک کارآفرین و مدرس موفق نیز یاد می شود، فردی که تکنیک های موفقیت در زمینه های مختلف را نه تنها تدریس می کند بلکه تاکنون چندین جلد کتاب نیز در این باره نوشته است. کتاب های او، عمدتاً درباره روش های موفقیت در زندگی و مشخصاً کسب و کار و ثروت آفرینی است.

از سال 88 تاکنون نیز بیش از 5 عنوان از کتاب های دونالد ترامپ در ایران ترجمه و در بازار عرضه شده است.

ترامپ که به دلیل شعارها و وعده های منحصر به فرد خود توانست یک تنه دیگر نامزدهای حزب جمهوری خواه را کنار بزند و حمایت این حزب را به دست آورد در نهایت توانست بدون داشتن حمایت سلبریتی ها، حاکمیت در این کشور و حتی حمایت نخبگان و برخی افراد برجسته جمهوری خواه همچون جورج بوش هیلاری کلینتون را شکست دهد و به پیروزی برسد.

اکنون باید دید ترامپ در کاخ سفید چه مسیری را در داخل و خارج و به ویژه خاورمیانه و همچنین برجام در پیش خواهد گرفت، باید دید این کارآفرین موفق که هیچ گونه سابقه تصدی منصب سیاسی را نداشته است می تواند در کاخ سفید نیز موفق عمل کند یا نه!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه