معرفی کتاب جوجه اردک زشت درون

تاريخ : 19 دی

کتاب جوجه اردک زشت درون یکی از کتاب های معروف در زمینه انگیزه و زندگی بهتر است. گهر در این بخش به معرفی کتاب جوجه اردک زشت درون می پردازد.

معرفی کتاب جوجه اردک زشت درون

معرفی کتاب جوجه اردک زشت درون, پورتال خبری فرهنگی گهر

جوجه اردک زشت درون نوشته دبی فورد، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است.

ماسکی زیبا به چهره ولی احساسی بد در درون. احساس بدی که قدرت ما را برای زیستن زندگی دلخواهمان از ما می‌گیرد.

وحشتناک‌ترین این که در مقطعی از زمان شاید حس کنیم دیگر زندگی ما درست شدنی نیست و شروع کنیم به تخریب همه دستاوردهای زندگی.

اما جالب است بدانید همه قدرت شما برای دست‌یابی به خواسته‌ها و آرزوهایتان و کسب اعتماد به نفسی تازه در دوستی و پذیرش همین زشتی‌های درون‌تان است.

چه چیزی را از خودتان پنهان می‌کنید؟ چرا تا این حد به دلیل خودخواهی دوستان، تنبلی همکاران، غرور افراد خانواده یا حتی بی‌ادبی فردی غریبه ناراحت و عصبانی می‌شویم؟

چرا مشکلات قدیمی تا این اندازه ساده و این‌قدر سخت ما را دوباره و دوباره گرفتار خود می‌کنند؟ دبی فورد در این کتاب توضیح می‌دهد که این موارد و مشکلات قدیمی ما را به نیمه‌ی تاریک‌مان راهنمایی می‌کنند. نیمه‌ی تاریک ما همان احساسات و ویژگی‌هایی است که از آنها بیشترین هراس را داریم.

در این کتاب راهنمای روشنگر، دبی‌فورد توضیح می‌دهد که چگونه ما نیمه‌ی تاریک خود را پنهان یا انکار می‌کنیم، این ویژگی‌ها را در خود نمی‌پذیریم و به خود اجازه نمی‌دهیم تا به شکلی واقعی و حقیقی زندگی کنیم. در این کتاب او نشان می‌دهد که شناخت و پذیرش این به اصطلاح ضعف‌های‌مان ممکن است و در حقیقت این ویژگی‌ها شاید آن‌قدر مهم باشند که موجب آشکار شدن توانایی‌های پنهان‌مان شوند.

با خواندن داستان‌های عبرت‌آموز این کتاب و انجام تمرین‌های کاربردی‌اش، دبی فورد به ما نشان می‌دهد که چگونه احساسات و هیجانات تاریک‌تر خود را آشکار سازیم و موهبت‌های آنها را کشف کنیم و به این شکل یک بار دیگر تمامیت خود را بازیابیم.

دبی‌فورد ما را راهنمایی می‌کند تا الگوهای تنبیه خود را بشناسیم و از شر آنها رها شویم.

مشخصات کتاب

  • تعداد صفحه: ۲۲۶
  • نشر: بنیاد فرهنگ زندگی (وابسته به موسسه بنیاد فرهنگی زندگی بالنده) (شهریور، ۱۳۹۵)
  • شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۹۱۲۰۵-۵-۰
  • قطع کتاب: رقعی
  • وزن: ۵۵۰ گرم
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي