کاهش کلسترول خون با سیب

تاريخ : 19 بهمن

طبق یک مطالعه جدید ، خوردن دو سیب در روز ممکن است به کاهش کلسترول بالا کمک کند. کاهش کلسترول خون با سیب ، محققان معتقدند که فیبر و میزان ریز مغذی سیب ، از جمله ترکیبات مفیدی به نام پلی فنول ، مزایایی است که در فیبر وجود دارد و باعث کاهش کلسترول خون می شود.

کاهش کلسترول خون با سیب

کاهش کلسترول خون با سیب, پورتال خبری فرهنگی گهر

یک مطالعه جدید ، که در ۱۶ دسامبر در ژورنال آمریکایی Clinical Nutrition منتشر شد ، نشان داد که خوردن دو سیب کامل در روز می تواند کلسترول خون را کاهش دهد و به جلوگیری از حمله قلبی یا سکته مغزی کمک می کند.

اما نکته مهم درباره سیب این است که خوردن خود میوه سیب باعث کاهش کلسترول خون می شود و خوردن آب سیب تاثیری در کاهش کلسترول خون ندارد!

محققان دریافته اند که خوردن سیب نیز ممکن است قلب شما را سالم نگه دارد. سیب به طور گسترده ای در دسترس است و پر از مواد مغذی سالم مانند ویتامین ها و مواد معدنی است. علاوه بر این ، سیب ها حاوی پلی فنول ، فیبر و فیتواسترول ها هستند که همگی می توانند به کاهش سطح کلسترول شما کمک کنند. مواد مغذی موجود در سیب و همچنین سایر میوه ها نشان داده شده است که به بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک می کند و خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان ها را کاهش می دهد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي