کار عجیب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش / عکس

در این پست کار عجیب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش را در نظر گرفته ایم. در ادامه برای دیدن تصاویر با سایت گهر همراه باشید.

 

مهراب قاسم خانی به بهانه نوزدهمین سالگرد ازدواج برادرش پیمان قاسم خانی با بهاره رهنما خاطره زیر را منتشر کرد:

 

خاطره/كيك تولد: طرفاى سال هفتاد، من ديپلمه بيكار بودم و پيمان سرباز. اون موقع پيمان و بهار نامزد بودن. روز تولد پيمان، بهار تصميم گرفت كه سورپرايزش كنه. اين شد كه از صبحش كه پيمان پادگان بود با كلى ذوق و هيجان اومد خونه ما براى تداركات.

 

يه كيك نسكافه اى خوشگل هم خريده بود و داده بود روش خيلى قشنگ نوشته بودن پيمان عزيزم تولدت مبارك. خلاصه كه داشتم توى اتاق نشيمن فيلم ميديدم و بهار هم توى آشپزخونه مشغول بدو بدو بود كه يهو يه صداى “بوم” وحشتناكى از آشپزخونه اومد و بعدش هم صداى گريه بهار.

 

با نگرانى خودم رو رسوندم آشپزخونه و ديدم بهار نشسته روى زمينه و ميزنه توى سر خودش و كيك خوشگلش به رو افتاده كف آشپزخونه. البته خودش طوريش نشده بود ولى وقتى با بدبختى كيك رو برداشتم تمام تزئينات و نوشته هاى روش چسبيده بودن كف آشپزخونه.

 

يه ذره كه خنديدم و مسخره اش كردم و اونم گريه كرد دوباره برگشتم سر فيلم ديدنم. بعد از نيم ساعت بهار با خوشحالى و افتخار اومد توى نشيمن و گفت كيك رو دوباره تزئين كردم و خيلى هم خوشگل شد و دلت بسوزه.

 

من كه فكر نميكردم بهار از اين هنر ها داشته باشه كنجكاو شدم و دنبالش رفتم تو آشپزخونه كه ببينم چيكار كرده… از توى يخچالمون سس خردل پيدا كرده بود و تمام سطح كيك رو با اون پوشونده بود.

 

فقط به اين دليل كه رنگش از بقيه چيزا به نسكافه نزديك تر بود. جاتون خالى من تا ظهر خنديدم و بهار هم تا وقتى پيمان برسه گريه كرد و كيك هم صاف رفت تو سطل آشغال ولى بوش تا يكى دو روز از خونه بيرون نرفت.

 

پ.ن : سالگردتون مبارك زن داداش جان

.

کار عجیب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش / عکس کار عجیب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش / عکس کار عجیب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش / عکس

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه