آیا می توان فهمید چه کسانی عکس پروفایل تلگرام ما را چک کرده اند؟

تبلیغات زیادی در این باره دیده و خوانده اید ،‌ مثلا تبلیغ چه افرادی عکس پروفایل شما را چک کرده اند و …

اما با کمی فکر با توجه به حفظ حریم خصوصی و امنیت توسط تلگرام براحتی می توان این موضوع را نقض کرد

یکی از عادت های عجیب ما این است که عکس پروفایل کاربران تلگرام را چک می‌کنیم! باور کنید هر ایرانی بخش عظیمی از زمان خود را صرف چک کردن و دیدن عکس پروفایل دوستانش در تلگرام می‌کنند. اما در این بین یک سوال در ذهن بسیاری از ما ایجاد شده است! آیا می‌توانیم متوجه شویم که چه کسی پروفایل تلگرام ما را چک کرده است؟

به بیان دیگر آیا فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم توضیحات تکمیلی در مورد این مسئله خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

آیا می توان فهمید چه کسانی عکس پروفایل تلگرام ما را چک کرده اند؟

آیا فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟

متاسفانه این امر امکانپذیر نیست! یعنی شما حداقل تا به امروز هیچ راهی برای فهمیدن این مسئله که چه کسی پروفایل تلگرامتان را چک کرده است ندارید! بنابراین تمام افرادی که بنا به هر دلیل مدعی هستند این کار را برایتان امکانپذیر می‌کنند قابل اعتماد نخواهند بود. از آنجایی که تلگرام API اختصاصی برای توسعه دهندگان منتشر نکرده است، این امکان وجود ندارد که هیچ ابزار ثانویه‌ای امکان فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران را فراهم کند!

با این وجود افراد زیادی در حال سوء استفاده از این مسئله و تمایل کاربران هستند. برای مثال دیده شده که اپلیکیشن ها یا ابزارهای خاصی در اختیار کاربران قرار داده می‌شوند و فروشنده آن ها مدعی می‌شود که آن ابزار امکان فهمیدن و نمایش لیست افرادی که پروفایل تلگرام شما را چک کرده‌اند را ارائه می‌کند. حال شاید ابزار مورد نظر لیستی از مخاطبین شما را نمایش دهد، اما مطمئن باشید که این لیست هیچ ارتباطی با افرادی که پروفایل تلگرامتان را چک کرده‌اند ندارد! پس به فروشندگان این ابزار ها اعتماد نکنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه