پیشنهاد عجیب هواداران پرسپولیس برای جذب رایگان خلعتبری

تلاش پرسپولیسی ها برای گرفتن تخفیف از عجمان و جذب خلعتبری همچنان بی نتیجه بوده است و اماراتی ها به کمتر از یک میلیون دلار رضایت نمی دهند.

در همین راستا گروهی از هواداران پرسپولیس پیشنهادی به مسئولان باشگاه ارائه کرده اند که این بازیکن بدون پرداخت پول از عجمان جدا شود که در نوع خود جالب است و البته به همکاری خلعتبری نیاز دارد.

پیشنهاد عجیب هواداران پرسپولیس برای جذب رایگان خلعتبری

این پیشنهاد جالب را از زبان آنها بخوانید:

«در سالهای گذشته که برای سازماندهی هواداران باشگاههای الاهلی و النصر به امارات می رفتیم با روحیات مسئولین و مدیران ورزشی این کشور به خوبی آشنا شدیم. اعراب مخصوصا اماراتی ها بسیار آدم های تبلیغاتی هستند که بعضی وقت ها برای انجام یک پروژه بیش از نیمی از هزینه آن را صرف تبلیغات و خودنمایی در دنیا می کنند. از سویی دیگر آنها بسیار از تبلیغات منفی ترس دارند تا جایی که در رسانه های کشور امارات هیچ گونه آزادی بیانی برای مباحث سیاسی و نقد مسئولین این کشور و حتی انعکاس اخبار منفی در زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی نیز وجود ندارد.

آنها که 7امارت /ابوظبی.عجمان.دبی.شارجه.راس الخیمه.ام القوین و فجیره را دارند و مجموع این 7امارت کشور و دولت امارات متحده عربی را تشکیل میدهد هر یک از این ۷ امیرنشین از استقلال فراوانی برخوردارند، اما یک امیر موروثی به عنوان حاکم کشور ایفای وظیفه می‌کند و شورای عالی حکام که متشکل از هفت امیر است، اما در بین این 7امیر هرکدام برای پیش انداختن خود در خدمت به کشور امارات رقابت تبلیغاتی زیادی وجود دارد

با توجه به اینکه امروز امارات پرچمدار دیگر کشور های عربی در بحث اختلاف آنها بر سر جزایر 3گانه کشور عزیزمان است و نام جعلی خلیج ع ر ب ی را برای لیگ خود انتخاب کرده اند. کافیست محمدرضا خلعتبری بدون توجه به این مسئله و با استفاده از حساسیت فیفا بر مسائل سیاسی در فوتبال درانظار عمومی و یا در زیر پیراهن خود در عجمان لباسی با طرح نقشه ایران که  PERSIAN GOLF روی آن نوشته شده باشد بپوشد و مثلا بعد از اولین گلی که در لیگ جعلی امارات زد این پیراهن را در مقابل دوربین ها به نمایش بگذارد.

با شناختی که از اماراتیها و حساسیت اعراب روی کلمه خلیج  فارس وجود دارد مطمئن باشید خودشان خلعتبری را از آنجا اخراج خواهند کرد و هیچ گونه محرومیتی هم برای او در بر نخواهد داشتت چراکه اگر ا بخواهند به او زیاد گیر بدهند این مسئله فیفا را حساس خواهد کرد چون آنها در توجیه نام جعلی خلیج ع ر ب ی برای لیگ خود در afcاینگونه مطرح کرده اند که منطورشان کشورهای عربی حوزه خلیج است و arabian golfبه همین دلیل نام لیگشان لقب گرفته.

با توجه به اینکه کشورهای عربی حوزه خلیج در سالهای گذشته آنقدر روی نام خلیج فارس حساسیت نشان داده اند که حتی در بازیهای تیم ملی ایران در این کشورها برخی ایرانیهای مقیم  از ترس برخورد های امنیتی و دیپورت شدن و مشکلات مختلف جواب تشویق خلیج فارس لیدرهای تیم های ملی و باشگاهی را هم نمی دادند.

اعراب برای مطرح کردن نام جعلی خلیج ع ر ب ی هزینه های سنگینی برای برگزاری جامی با این نام در بین کشور های خود متحمل می شوندو آنقدر نسبت به ایرانیها حساس شده اند که  آندرانیک تیموریان را پس از شادی خود از پیروزی تیم ملی ایران در مقابل قطر در این کشور از لیگ خود اخراج کردند و نمونه های دیگر از این دست که در این مقال نمی گنجد.

مطمئن باشید خلعتبری با دفاع از نام خلیج فارس با همان روشهای فوتبالی مثل شادی بعد از گل و پوشیدن لباسهایی شخصی با این عنوان  و حاضر شدن در مقابل دوربین هاو در کل راه رفتن روی اعصاب عرب ها می تواند بدون پرداخت یک درهم رضایت نامه خود را از اماراتی ها بگیرد.»

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه