پرواز گوشی هوشمند + عکس

می توانید جدیدترین اخبار فناوری روز را در سایت گهر دنبال کنید. این مقاله اختصاص دارد به مطلبی با عنوان پرواز گوشی هوشمند + عکس . با ما همراه باشید.
مهندسان یک شرکت آمریکایی، سامانه‌ پهپادمانندی به نام PhoneDrone ارائه داده‌اند که مغز آن گوشی هوشمند است.

به گزارش گهر، چنانچه کاربران به تبلت یا گوشی هوشمند با سیستم‌عامل iOS یا اندروید دسترسی داشته باشند، می‌توانند با استفاده از آن و از طریق وای‌فای، این ابزار پهپادمانند را کنترل کنند. آن‌ها همچنین قادر خواهند فیلم زنده ارسالی از دوربین PhoneDrone را تماشا کنند.

با استفاده از تلفن همراه، کاربران می‌توانند پهپاد را در حالت «مرا تعقیب کن» پرواز دهند؛ در این حالت، گوشی هوشمند موجود در پهپاد، بر روی سیگنال تلفن همراه دوم قفل خواهد شد و سپس پهپاد به صورت خودکار در حالت پرواز خواهد بود.

خود سیستم پهپادمانند می‌تواند به گوشی‌های iPhones 4 و بسیاری از تلفن‌های اندروید مجهز شود. تلفن‌همراه بالدار مجهز به بال‌های پیشرانشی است که برای پرواز می‌توانند جمع شوند؛ سامانه PhoneDrone همچنین دارای آینه تاشویی است که به دوریین تلفن همراه آن امکان فیلمبرداری می‌دهد.

مدت پرواز این سامانه‌ پهپادمانند بین 20 تا 25 دقیقه اعلام شده و این فناوری به یک سیستم اجتناب از برخورد فراصوت نیز مجهز است.

شرکت xCraft در حال جمع‌آوری بودجه برای تجاری‌سازی این محصول است که احتمالا با قیمت 199 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

.

پرواز گوشی هوشمند + عکس پرواز گوشی هوشمند + عکس پرواز گوشی هوشمند + عکس

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه