پرسپوليس مس را شش‌تايي کرد

تيم فوتبال پرسپوليس با شش گل مس را در کرمان در هم کوبيد تا موقتا به صدر جدول راه پيدا کند.

تيم هاي فوتبال مس کرمان و پرسپوليس تهران از ساعت 15 امروز (جمعه) در چارچوب هفته هفدهم ليگ برتر در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با نتيجه‌ي شش بر صفر به سود پرسپوليس خاتمه يافت.

پرسپوليس مس را شش‌تايي کرد

به نقل از ايسنا، گل‌هاي پرسپوليس در اين ديدار را محسن مسلمان، مهرداد کفش‌گري، محمدرضا خلعتبري، سيد مهدي سيدصالحي، پيام صادقيان و فرزاد حاتمي به ثمر رساندند.

* گزارش نيمه اول:

در دقايق آغازين بازي که دو تيم به محک زدن يکديگر مي‌پرداختند اشتباه شيث رضايي کار دست تيم ميزبان داد. مدافع سابق پرسپوليس در حالي که بايد توپ را از منطقه دفاعي زمين مس عبور مي‌کرد، آن را تقديم سيد صالحي کرد و حمله پرسپوليسي‌ها روي پاس محمدرضا خلعتبري و شوت محسن مسلمان به گل ختم شد.

بازي در ادامه اغلب در ميانه‌هاي ميدان دنبال مي‌شد تا اين که مهرداد کفشگري روي توپ ارسالي از کنار خط طولي و در حالي که توپ روي پاي چپ و غير تخصصي‌اش بود از پشت محوطه جريمه شوت سرکشي را روانه دروازه‌ رودباريان کرد تا با باز شدن دروازه مس گل دوم پرسپوليس به ثمر برسد.

شاگردان پرويز مظلومي نيز براي جبران دو گل خورده چندين بار به قلب خط دفاعي پرسپوليس زدند، اما تنها ضربه ادينيو از روي نقطه کاشته تنها موقعيت خطرناک مس بود.

سيد صالحي نيز در دقيقه‌ 36 مي توانست روي شوت از پشت محوطه جريمه براي سومين بار دروازه‌ مس را باز کند، اما جاي گيري خوب رودباريان مانع از اين اتفاق شد.

ادينيو مي‌توانست روي يک کار ايستگاهي دروازه تيم حريف را باز کند، اما ضربه او راهي به دروازه پيدا نکرد.

روي غفلت مدافعان پرسپوليس، مس مي‌توانست اختلاف را کم کند، اما ادينيو از فرصت استفاده نکرد، ضمن اين که بازيکنان مس معتقد بودند که بايد يک ضربه پنالتي به سود اين تيم اعلام مي‌شد.

در سوي مقابل بنگر نيز مي‌توانست اختلاف را بيشتر کند اما ضربه بي‌دقت او از کنار دروازه بيرون رفت.

* گزارش نيمه دوم:

پرسپوليسي‌ها در اين نيمه همچون نيمه نخست بازي را توفاني آغاز کردند و محمدرضا خلعتبري موفق شد در دقيقه 47 روي پنالتي که سيدصالحي گرفته بود، گل سوم تيمش را به ثمر برساند. بعد از اين گل بازي به مدت پنج دقيقه متوقف شده بود؛ چرا که پرويز مظلومي به پنالتي گرفته شده اعتراض داشت و مي‌خواست تيمش را بيرون بکشد. با اين حال بازي با وساطت ناظر فدراسيون و مديرعامل باشگاه مس دنبال شد و در حالي که کرماني‌ها براي جبران گل‌هاي خورده جلو کشيده بودند رضا حقيقي در دقيقه 68 با دادن پاس در عمق به مهدي سيدصالحي او را در موقعيت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد. مهاجم پرسپوليس نيز از اين موقعيت نهايت استفاده را برد و با ضربه‌اي محکم توپ را به کنج دروازه‌ي رودباريان فرستاد تا شاگردان علي دايي با 4 گل از مس پيش بيفتند.

ادينيو بازيکن برزيلي مس جزو معدود بازيکناني بود که در دقايق باقي‌مانده نهايت تلاشش را مي‌کرد تا تيمش با نتيجه‌اي آبرومندانه زمين را ترک کند. او يک بار با شوتي سرکش، نيلسون کوريا را مجبور به واکنش کرد. اين شوت ادينيو توسط دروازه‌بان پرسپوليس راهي کرنر شد.

مسي‌ها که ديگر چيزي براي از دست دادن نداشتند بي‌محابا دست به حمله مي‌زدند. در چنين شرايطي پرسپوليسي‌ها نيز از غفلت مدافعان کرماني نهايت استفاده را بردند و اين بار روي حرکت پيام صادقيان به گل پنجم رسيدند. بازيکن ريزنقش پرسپوليس با نفوذ به قلب دفاع مس از زاويه‌ي بسته شوتي را راهي دروازه‌ي مس کرد تا گل پنجم پرسپوليس به ثمر برسد.

پرسپوليس چندين بار فرصت اين را داشت تا گل ششم را به ثمر برساند، اما بهترين فرصت را صادقيان در حالت تک به تک با دروازه‌بان از دست داد. در حالي که نزديک به 9 دقيقه بازي متوقف شده بود و چندين تعويض هم انجام شده بود و چند بار بازيکنان نيز مصدوم شده بودند، داور تنها شش دقيقه زمان تلف‌شده اعلام کرد. در وقت‌هاي اضافه سرانجام فرزاد حاتمي با شوتي محکم و دقيق براي ششمين بار دروازه رودباريان را فرو ريخت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه