پاک کردن لاک از روی فرش

تاريخ : 13 آبان

پاک کردن لاک از روی فرش

پاک کردن لاک از روی فرش, پورتال خبری فرهنگی گهر

نکته مهم در تمیز کردن لاک از سطوح مختلفی مانند لباس ها و اثاثیه خانواده، تمیز کردن آن قبل از خشک شدن کامل بر روی سطوح است. اما آیا میدانستید که شما می توانید این محصول آرایشی را به سادگی وتنها با چیزهایی که در خانه موجود است، تمیز کنید.

تمیز کردن از روی فرش

فرش هایی با رنگ روشن توسط لاک پاک کن های بدون استون به راحتی قابل پاک کردن هستند. اگر فرش های شما کمی تیره تر است و نگران بی رنگ شده فرش خود هستید، اسپری مو یا الکل می تواند جایگزین خوبی باشد. فقط دقت کنید که از یک تکه اسفنج یا کاغذ برای برداشتن آن از روی سطح مورد نظر استفاده کنید.

برداشتن از روی پارچه

یکی از رایج ترین سطوحی که معمولا لاک بر روی آن ریخته می شود، پارچه است. بعضی پارچه ها، مانند پنبه، ابریشم و پشم، طبیعی و بقیه مصنوعی هستند. به یاد داشته باشید قبل از اینکه از لاک پاک کن برای تمیز کردن آن استفاده کنید، مقداری از آن را بر روی پارچه امتحان کنید تا مطمئن شوید ضرری به لباس شما نمی رساند. گاهی اوقات نیز از اسپری مو می توانید استفاده کنید. اگر هیچ کدام از این دو موثر نبود، تنها راه باقی مانده بردن لباس به خشکشویی برای اعمال روش های حرفه ای تر باقی می ماند.

برداشتن از روی موها

آغشته شدن موها به لاک خیلی رایج نیست. اما در صورت اتفاق از این دو روش برای تمیز کردن آن استفاده کنید: اولی؛ اگر هنوز خشک نشده ار لاک پاک کن های بدون استون استفاده کنید. دوم اگر خشک شده بود، می توانید از شامپو های نرم کننده و روغن های چرب به جای آن استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. ghazaleh

    وای مرسی هزار بار مرسی
    من الان مامانم خونه نبود داشتم لاک میزدم از دستم افتاد رو فرش سالن پذیرایی کل فرش نارنجی شد
    با روشی که اینجا گفتید با لاک پاک کن همشو پاک کردم بی این که اثری ازش بمونه

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي