ولاسکو از والیبال ایران رفت

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 18 بهمن
رئیس فدراسیون والیبال از جدایی قطعی خولیو ولاسکو از والیبال ایران خبر داد و گفت: با همکاری و هماهنگی خود ولاسکو یک مربی بزرگ را برای تیم ملی والیبال ایران انتخاب خواهیم کرد که هفته آینده او را به جامعه والیبال معرفی می کنیم. ضمن اینکه از ولاسکو هم به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد.
ولاسکو از والیبال ایران رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر

محمدرضا داورزنی در مورد آخرین وضعیت خولیو ولاسکو گفت: ایشان تاثیر زیادی در والیبال ایران داشته اما به خاطر شرایطی که داشتند از ما خواستند تا به کشورش برگردد که ما هم تمایل داریم به خاطر حفظ رابطه مان با ولاسکو، درخواستش را بپذیریم.

وی با تاکید بر اینکه علاقمندان به والیبال نگران نباشند چرا که والیبال به روند رو به رشدش ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: قطعا شرایطی را فراهم خواهیم کرد که یکی از بهترین های والیبال دنیا به عنوان سرمربی تیم ملی مشغول به فعالیت شود. رایزنی هایی در این زمینه صورت گرفته و هفته آینده نام سرمربی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که آیا “آناستازی” یکی از گزینه های مد نظر فدراسیون والیبال برای جانشینی خولیو ولاسکو است، گفت: اجازه بدهید قدم به قدم جلو برویم. آنچه مسلم است ما برای والیبال برنامه های قبلی را پیش خواهیم برد و قصد داریم از راهنمایی ها و ارتباطاتی که ولاسکو دارد استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان خاطرنشان کرد: ولاسکو هفته آینده به ایران خواهد آمد تا با مردم ایران صحبت کند. ما رایزنی های خوبی را برای پیدا کردن جانشین وی انجام داده ایم که به خاطر برخی مسائل نمی توانیم نامی از سرمربی آینده ببریم اما هفته آینده او را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون والیبال در شرایطی از نام بردن جانشین ولاسکو خودداری کرد که برخی منابع نزدیک به فدراسیون از آناستازی به عنوان اصلی ترین گزینه حضور در ایران نام برده می شود. وی یکی از مربیان ایتالیایی مطرح در دنیای والیبال است.

منبع: خبرگزاری مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي