وقتی سوریان با شهرام جزایری چایی میخورند

تاريخ : 28 مرداد

جام نیوز:مسئولان، پیشکسوتان و برخی بازیکنان پرسپولیس پنجشنبه شب در راستای برنامه‌های فرهنگی این باشگاه در زندان اوین حضور یافتند.

* مراسم افطار با حضور کاظم سیدعلیخانی، جواد حسن‌زاده، ابراهیم آشتیانی، وحید قلیچ، مهدی مهدوی‌کیا، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی، مهرزاد معدنچی، محسن بنگر، سامان آقازمانی، اسماعیل هلالی و سعید شیرینی برگزار شد.

وقتی سوریان با شهرام جزایری چایی میخورند, پورتال خبری فرهنگی گهر

* ساعت ۲۱:۱۵ حاضران با حضور در سالن آمفی تئاتر زندان اوین در مراسمی شرکت کردند.

* رشیدی رئیس بازداشتگاه اوین در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران دقایقی به صبحت پرداخت. وی با اعلام این مطلب که حاضران همگی افطار را میهمان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بودند، خاطر نشان کرد: «برنامه هایی مثل حضور پرسپولیسی ها می تواند محیط شادی را ایجاد کند که آثار مثبتی را بر جای می گذارد.»

* حمید سوریان دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن برای حضور در این مراسم به زندان اوین آمد اما خیلی زود محل را ترک کرد. مجری برنامه از حاضران درخواست کرد به افتخار دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ برای او دست بزنند.

* از حاضران در مراسم درخواست شد برای همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی یک دقیقه سکوت کنند.

* در حاشیه مراسم گروه موسیقی که از مددجویان زندان بودند سه ترانه را برای حاضرین اجرا کرد.

* یکی از هنرمندان به نام فریبرز کشاورز بعد از اجرای دو قطعه موسیقی زیبا از پرسپولیسی ها قول گرفت در دربی با تلاش زیاد به پیروزی برسند که با تشویق حاضران همراه شد.

* برنامه بعدی اجرای سرود «علی ای همای رحمت» بود که توسط یک ایرانی و دو تبعه از مالی و تانزانیا ارائه گردید. جالب توجه بود که دو نفر از این افراد از کشورهای تانزانیا و جامائیکا بودند به ترتیب از علاقه مندان به پرسپولیس و استقلال بودند.

* «شهرام جزایری» هنگام برگزاری مسابقه فوتسال پرسپولیس با تیم زندانیان در سالن حضور یافت.

* بعد از پایان برنامه های هنری نوبت به بازی فوتسال رسید که در سالن ورزشی بازداشتگاه اوین بین تیم بازداشتگاه و تیم باشگاه برگزار شد.

* رویانیان با تأخیر یک ساعته در این مراسم حاضر شد.

* مهدی مهدوی کیا در گفتگو با مسئولان بازداشتگاه اوین خواهان در اختیار گرفتن فهرستی از افرادی شد که به دلیل مبالغی کم دیونی که دارند، در بند هستند. وی ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری اهالی فوتبال به ویژه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به افراد خیری که با آنها برخورد خواهند داشت، امکان آزادی تعدادی از این افراد را فراهم آورد.

* جواد کاظمیان در گفتگو با سردار رویانیان و مسئولان بازداشتگاه اعلام کرد که آمادگی دارد با پرداخت بدهی حداقل یکی از زندانیان تا آخر شب، شرایط آزادی او را فراهم آورد.

* وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس که چندی پیش دچار مشکل قلبی شده بود با رویانیان دقایقی به گفتگو پرداخت. مدیرعامل پرسپولیس به او گفت: «از بیماری شما اطلاع نداشتم، از شما معذت می‌خواهم و واقعاً از این موضوع ناراحت شدم.»

* یکی از مددجویان تیم فوتسال زندان در جریان مسابقه دچار مصدومیت شد که در پایان بازی، بازیکنان پرسپولیس جویای احوال وی شدند.

* در بازی فوتسال وحید قلیچ، کاظم سیدعلیخانی، جواد حسن زاده، اسماعیل حلالی و تعدادی از بازیکنان تیم «ب» برای پرسپولیس به میدان رفتند که در نهایت با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسیدند.

* هماهنگی برای آزادی ۱۰ زندانی مرد و ۱۰ زندانی زن طی روزهای گذشته با هماهنگی مسئولان قضایی بازداشتگاه اوین و سردار محمد رویانیان با تقبل هزینه ها از سوی باشگاه پرسپولیس صورت گرفت. وقتی خبر رهایی زندانیان اعلام شد، موجی از شادی را به راه انداخت و با تشکر و قدردانی افراد در بازداشت همراه بود.

* پس از این اتفاق تعدادی از بازداشت شدگان که به دلیل مبالغ اندک در بند هستند، درخواست هایی را مطرح کردند. در نهایت سردار محمد رویانیان با اعلام این مطلب که با پرداخت بدهی تعدادی از آنها شرایط رهایی ۳۰ نفر دیگر فراهم خواهد آمد، از مسئولان بازداشگاه اوین خواست فهرستی از این نفرات را تهیه کرده و در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي