واکنش قهرمانی به احتمال تبرئه شدنش

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 21 آبان

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با فارس در مورد اظهارات هادی آیت‌‌اللهی که گفته بود هیچ مدرک محکمه پسندی علیه محسن قهرمانی وجود ندارد، گفت: فقط یک چیز می‌خواهم ما دو روز گرانقدر را پیش رو داریم. تاسوعا وعاشورای حسینی و من می‌خواهم حاجتم را تمام و کمال از امام حسین (ع) حضرت علی اصغر (ع) بگیرم و می‌خواهم در این روزها آرامش داشته باشم.

واکنش قهرمانی به احتمال تبرئه شدنش, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی ادامه داد: من از روز اول هم گفته بودم که سیمم را به حرم مطهر و پاک امام رضا (ع) وصل کردم هر چند روزی که این حرف را زدم گفتند او فکر می‌کند که امام هشتم فقط مختص خودش است اما باید بگویم که آقا امام رضا (ع) متعلق به تمام مردم و شیعیان جهان است و من هم که همجوار او هستم و بنده روسیاه خدا هستم را همواره مورد لطف خود قرار داده است. امام رضا (ع) آنقدر رئوف و مهربان است که باز هم من روسیاه را مورد لطف خود قرار داده است. در این روزهای سوگواری هم می‌خواهم حاجتم را از سیدالشهدا و حضرت علی اصغر و ابوالفضل بگیرم.

قهرمانی در مورد اینکه گفته می‌شد در روزهای گذشته حتی فرزندش نتوانسته به مدرسه برود، گفت: برخی مطالبی که در رسانه‌ها عنوان شد حقیقت نداشت. باید بگویم آنها داستان نویس‌های خوبی بودند. پسر من به مدرسه‌اش می‌رفت و مشکلی نداشت البته آن حرف‌ها و آن مسائل روی او و تمام خانواده‌ام و حتی خواهران و برادرانم از نظر روحی و روانی تاثیر منفی گذاشته بود اما اکنون زندگی‌ام به روال عادی برگشته است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي