واکنش عجیب سرمربی تراکتور به اشتباه بازیکن! /عکس

سایت گل:ˈتونی الیویراˈ به دلیل اشتباهی که بازیکنان تیمش در حین حمله مرتکب شده و توپ را از دست دادند، خود را به زمین انداخت و عصبانیت خود را از پیست تارتان ورزشگاه درآورد.

در این بازی که با برتری یک بر صفر تیم تراکتورسازی تبریز به پایان رسید، ˈتونی الیویراˈ به دلیل اشتباهی که بازیکنان تیمش در حین حمله مرتکب شده و توپ را از دست دادند، خود را به زمین انداخت و عصبانیت خود را از پیست تارتان ورزشگاه درآورد.

واکنش عجیب سرمربی تراکتور به اشتباه بازیکن! /عکس

 

 

این حرکت اولیویرا، نگرانی و خوشحالی هواداران تیم تراکتورسازی را به همراه داشت که پس از برخاستن وی از روی زمین، او را تشویق کردند.

در مقایسه با بازی های هفته های قبل، تماشاگران بیشتری از این بازی استقبال کرده و نزدیک به 40 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز حضور داشتند.

مرد پرتغالی که حالا دیگر به خوبی می داند که آذری ها چقدر او را دوست دارند رفتاری از خود نشان می دهد که خاص مربیان متفاوت در دنیاست . اولیویرا که در ابتدای فصل چندان عملکرد خوبی نداشت حالا مرد محبوب ورزشگاه یادگار است . از سبیل های او که جزو نقاط اشتراکش با بعضی از مردان آذری است گرفته تا روابط عمومی خوبش باعث شده این سرمربی خیلی زود از نظر محبوبیت با مربیانی مثل قلعه نویی در تبریز در یک ردیف قرار بگیرد .

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه