واکنش بهروز افخمی و مسعود فراستی به تغییر ایوبی

واکنش بهروز افخمی و مسعود فراستی به تغییر ایوبی را در این بخش از سایت گهر برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

واکنش بهروز افخمی و مسعود فراستی به تغییر ایوبی

بهروز افخمی و مسعود فراستی در آخرین برنامه‌ی «هفت» در سال 95 به تغییر حجت‌الله ایوبی و آمدن محمد مهدی حیدریان در ریاست سازمان سینمایی واکنش نشان دادند.
بهروز افخمی در ابتدای برنامه «هفت» شامگاه 20 اسفند ماه در واکنش به تغییر رئیس سازمان سینمایی گفت: یکی از مهمترین اتفاقات هفته گذشته کناره‌گیری آقای دکتر ایوبی از مدیریت سازمان سینمایی بود که به نظر من اتفاق خوشایندی نبود. من از ایشان جز متانت، مهربانی و احترام به همه فیلمسازان و دست اندرکاران سینمای ایران ندیدم و فکر می‌کنم اگر انتقادی هم به ایشان بود از همین زاویه بود که سعی می کردند، همه را راضی نگه دارند و با همه خوب بودند.

وی افزود: آقای حیدریان نیز در شرایط کنونی بهترین گزینه برای مدیریت سازمان سینمایی است و مطمئنم ایشان کاملا بر کار خود مسلط هستند و حتما دوره خوبی در انتظار سازمان سینمایی ایران خواهد بود. علی ای حال «صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت».

نظر مسعود فراستی درباره تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

در بخش دیگری از این برنامه، مسعود فراستی گفت: من فکر می کنم آقای حیدریان از آقای ایوبی بهتر است چون اهل دیالوگ است. آقای ایوبی بشتر اهل مونولوگ بود و با اطرافیان خود دیالوگ می کرد!

وی با بیان آنکه جشنواره امسال زنگ خطر جدی برای سینمای دولتی بود، گفت: فکر می‌کنم هرکسی هم غیر آقای ایوبی بود احتمال آن می‌رفت که جشنواره‌ای به این شکل برگزار کند. چون مشکل از زیرساخت‌هاست. این ساختار جواب نمی‌دهد. دوستان باید با شجاعت و برنامه ریزی این ساختار غلط دولتی را تغییر دهند!

وی نهایتا گفت: امیدوارم در سال 95 جنبه نقدپذیری در سینمای ایران جدی‌تر شود چون امروز این ظرفیت در میان سینماگران ما بسیار کم است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه