همکاری مهاجم پرسپولیس با شبکه صدای آمریکا / عکس

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 10 بهمن

همکاری مهاجم پرسپولیس با شبکه صدای آمریکا / عکس

امیرحسین اصلانیان، مهاجم اسبق باشگاه پرسپولیس تهران این روزها به عنوان کارشناس ورزشی با شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت می کند.
همکاری امیرحسین اصلانیان با شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در حالی صورت می گیرد که در قانون مجازات اسلامی همکاری با شبکه‌ ها و رسانه‌های معاند و وابسته به دشمنان نظام جرم است.
این بازیکن کشورمان که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را دارد در ماه های اخیر به عنوان کارشناس برنامه های ورزشی با شبکه های ماهواره ای صدای آمریکا، رها و ایران فردا همکاری کرده است.
همکاری مهاجم پرسپولیس با شبکه صدای آمریکا / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر همکاری مهاجم پرسپولیس با شبکه صدای آمریکا / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر همکاری مهاجم پرسپولیس با شبکه صدای آمریکا / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر همکاری مهاجم پرسپولیس با شبکه صدای آمریکا / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
نکته تامل برانگیز در خصوص همکاری امیرحسین اصلانیان با شبکه های ماهواره ای، حضور همزمان وی در برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی است.
وی چند هفته پیش نیز در برنامه مثلث محصول شبکه پنج سیما حضور پیدا کرده بود.
همکاری مهاجم پرسپولیس با شبکه صدای آمریکا / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس سال ۹۰ در خصوص جرم چند تن از ورزشکاران تیرو کمانی که با شبکه های ماهواره ای گفت و گو داشتند، عنوان کرده بود: در قانون مجازات اسلامی کسانی که از شبکه‌های تلویزیونی معاند و وابسته به دشمنان نظام حمایت و به آنها کمک کنند، باید در دادگاه حاضر شده و نهایتاً بنا بر نوع همکاری انجام‌شده، محاکمه و مجازات خواهند شد
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي