هزینه ورودی برج میلاد چقدر است؟

قیمت بلیط برج میلاد و هزینه ورودی برج میلاد چقدر است؟ با معرفی مشهورترین ساختمان شهر تهران و آشنایی با امکانات و بازدید از موزه و مبلغ ورودی و روش خرید اینترنتی بلیط در مطلب امروز با ما همراه باشید…

 

هزینه ورودی برج میلاد چقدر است؟

هزینه ورودی برج میلاد

قیمت بلیط برج میلاد

طبق پیوست هفتم لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۰ بهای خدمات بازدید از برج میلاد تهران، بهای بلیت بازدیدکنندگان خارجی از کل طبقات برابر با ۲۵ دلار و بهای بازدید از سکوی دید باز نیز ۱۵ دلار است.

بهای بلیت بازدیدکنندگان داخلی در لایحه پیشنهادی بودجه 1402 از کل طبقات برج میلاد 120 هزار تومان و از سکوی دید باز 80 هزار تومان است.

قیمت مابقی امکانات تفریحی مثل دلفیناریوم، زیپ لاین، اتاق انیگما و … در ادامه همین مطب

برج میلاد امروزه به یکی از برترین جاذبه ها و مراکز تفریحی شهر تهران تبدیل شده است و سالانه افراد بسیاری از آن بازدید می کنند.

اگر شما نیز قصد بازدید از این سازه را دارید بهتر است پیش از مراجعه، اطلاعاتی در رابطه با قیمت بلیط برج میلاد کسب کنید، به همین جهت در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی این جاذبه، به بررسی هزینه های بازدید از آن و قیمت بلیط های این مجموعه بپردازیم.

معرفی برج 

میلاد در واقع نام بلندترین سازه موجود در کشور ایران می باشد که در شهر تهران واقع شده است و باید بدانید که این برج به عنوان ششمین دکل مخابراتی دنیا شناخته می شود، برج میلاد که حدود 435 متر ارتفاع دارد در سال 1387 افتتاح شده است و همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، یکی از برترین جاذبه های گردشگری موجود در تهران به شمار می آید.

معرفی بخش های قابل بازدید 

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه مشاهیر و موزه شهرداری قسمت های قابل بازدید برج هستند که پیش از تهیه بلیط برج میلاد بهتر است با آن ها آشنا شوید، به همین جهت در ادامه این بخش از مقاله، هر یک از قسمت های قابل بازدید را به اختصار معرفی خواهیم کرد.

 

هزینه ورودی برج میلاد

هزینه ورودی برج میلاد

سکوی دید باز

این سکو در طبقه هفتم برج میلاد و ارتفاع 280 متری از سطح زمین واقع شده است و می توان گفت که مهم ترین و هیجان انگیز ترین قسمت برج میلاد می باشد.

در سکوی دید باز یک تراس با مساحت سه هزار متر مربع وجود دارد و جالب است بدانید که این قسمت در واقع قطور ترین بخش سازه به شمار می آید، همچنین لازم به ذکر است در جای جای این سکو دوربین هایی وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از آن ها نمای بی نظیری از شهر تهران را تماشا کنند.

توجه داشته باشید که در بخش داخلی سکوی دید نیز ماکت هایی از برج های مخابراتی مختلف و همچنین شهر فرهنگ وجود دارد که شما می توانید از آن ها دیدن کنید.

 

هزینه ورودی برج میلاد

هزینه ورودی برج میلاد

گنبد آسمان

گنبد آسمان یکی دیگر از بخش های قابل بازدید برج میلاد است، این بخش در واقع یک سالن با سقف گنبدی شکل و ارتفاع 13 متری می باشد که توسط دکتر رضا یحیایی طراحی شده است و تمدن، تاریخ و فرهنگ 9 هزار ساله ایران را به تصویر می کشد، توجه داشته باشید که گنبد آسمان در ارتفاع 320 متری از سطح زمین قرار دارد و بلندترین بخش قابل بازدید برج به شمار می آید.

در گنبد آسمان علاوه بر مشاهده دیوار ها و سقف هایی با طراحی بسیار زیبا می توانید از پرچم بارگاه مطهر ائمه را که در مناسب های مختلف به مجموعه برج میلاد هدیه شده است نیز بازدید کنید.

موزه مشاهیر

موزه مشاهیر از جاذبه های واقع در طبقه پنجم برج میلاد است که در آن مجسمه های سیلیکونی از مفاخر کشور ایران نگهداری می شود و گردشگران تور تهران می توانند از آن ها بازدید کنند، گفتنی است که تمامی مجسمه های موجود در این بخش اثر هنری دکتر علیرضا خاقانی می باشند.

موزه شهرداری

در طبقه چهارم برج میلاد یک سکوی دید کاملاً سر پوشیده وجود دارد که به عنوان موزه شهرداری شناخته می شود، در این موزه دست نوشته های قدیمی مربوط به ایران و همچنین اشیائی که در طول تاریخ به شهرداری تهران هدیه شده اند، نگهداری می شود از دیگر موارد ارزشمندی که در این موزه وجود دارد می توان به کره های قدیمی اشاره کرد که از موزه ژرژ پمیدو خریداری کرده اند.

معرفی تفریحات غیر رایگان 

همانطور که در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم برج میلاد یکی از مراکز تفریحی شهر تهران می باشد و تفریحات متعددی در آن وجود دارد که برخی از آن ها  رایگان و برخی دیگر غیر رایگان می باشند، از تفریحات غیر رایگان این مجموعه می توان به زیپ لاین، دلفیناریوم، سالن همایش ها و کنسرت های میلاد، سینما، لیزریوم و غیره اشاره کرد که در ادامه این بخش به معرفی هر یک از این تفریحات و هزینه استفاده از هر کدام خواهیم پرداخت.

دلفیناریوم برج میلاد 

اولین دلفیناریوم غیر ساحلی خاورمیانه در برج میلاد ساخته شده است که در آن یک شیر دریایی و دو دلفین تربیت شده نگهداری می شوند.

گردشگرانی که به دلفیناریوم برج میلاد مراجعه می کنند می توانند فعالیت های تفریحی متعددی نظیر تماشای نمایش های مهیج، عکاسی، شنا و قایق سواری را به همراه دلفین ها انجام دهند، لازم به ذکر است که برای ورود به دلفیناریوم برج میلاد باید بلیط تهیه کنید

و قیمت بلیط های این بخش به ازای هر نفر 600000 ریال می باشد، البته توجه داشته باشید که هزینه شنا، عکاسی و یا قایق سواری باید به صورت مجزا پرداخت شود.

 

سالن کنسرت ها

در مجموعه برج میلاد سالن های متعددی برای برگزاری کنسرت وجود دارد که در طول سال خوانندگان و هنرمندان مختلف در آن ها به برگزاری کنسرت های موسیقی، کنسرت های خنده و غیره می پردازند، اگر قصد شرکت در هر یک از کنسرت های این مجموعه را دارید باید بدانید که قیمت بلیط آن ها با توجه به نوع کنسرت و شخص برگزار کننده حدوداً بین 400000 تا 3000000 ریال می باشد.

هزینه ورودی برج میلاد
سالن کنسرت

هزینه ورودی برج میلاد

زیپ لاین 

یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در برج میلاد انجام بدهید زیپ لاین می باشد، زیپ لاین این مجموعه به شما این امکان را می دهد که در ارتفاع 30 متری از سطح زمین یک مسیر 150 متری را با سرعت 60 کیلومتر بپیمایید. قیمت بلیط این بخش از برج میلاد برای هر نفر 350000 ریال می باشد.

 

هزینه ورودی برج میلاد پل معلق
زیپ لاین

پیاده روی بر روی پل معلق در برج میلاد

درست در کنار زیپ لاین برج میلاد یک پل معلق در ارتفاع 30 متری از زمین وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند با پرداخت 100000 ریال بلیط های این پل را تهیه کرده و اوج هیجان را به هنگام پیاده روی بر روی این برج تجربه کنند.

اتاق فرار انیگما

از دیگر تفریحات غیر رایگانی که بازدید کنندگان در برج میلاد می توانند انجام دهند، شرکت در بازی های اتاق فرار انیگما می باشد.

اتاق های فرار انیگما در واقع یک بازی فیزیکی و ماجراجویی است که افراد می توانند در قالب گروه های سه تا پنج نفره در آن شرکت کرده و اوج لذت و هیجان را تجربه کنند.

بلیط اتاق فرار انیگما برج میلاد بسته به بازی انتخابی شما بین 400000 تا 600000 ریال متغییر است، البته لازم به ذکر است که برخی از مواقع بلیط های تخفیف دار نیز در این بخش ارائه می شود.

 

هزینه ورودی برج میلاد برای کاربازیا

هزینه ورودی برج میلاد

کاربازیا

شاید محبوب ترین بخش برج میلاد در میان کودکان کاربازیا باشد، این بخش در واقع یک شهر مشاغل ویژه کودکان است که در سال 97 افتتاح شده و در حال حاضر پذیرایی کودکان 2 تا 12 سال می باشد.

کودکان می توانند در این بخش به انجام فعالیت های مختلفی نظیر ساخت صنایع دستی، آشپزی، تعمیر خودرو، پرستاری، آتشنشانی و غیره بپردازند البته لازم به ذکر است که تمامی این فعالیت ها در قالب بازی می باشند، توجه داشته باشید که قیمت بلیط این بخش از برج میلاد بین 100000 تا 200000 ریال می باشد، همچنین خوب است بدانید ورود یک نفر اضافی به عنوان همراه کودکان رایگان است.

لیزریوم

لیزریوم در واقع هنری است که از تلفیق رنگ، نور و صدای دالبی به وجود می آید، خوب است بدانید، در برج میلاد یک سالن با ظرفیت 50 نفر وجود دارد که در آن نمایش لیزریوم اجرا می شود و گردشگران علاقمند می توانند هیجان و لذت بسیاری را در این مجموعه سپری کنند، قیمت بلیط لیزریوم 80000 ریال می باشد.

سینما گیم

سینما گیم برج میلاد در واقع سینمای چند بعدی است که بازدیدکنندگان با مراجعه به آن می توانند بازی هایی نظیر ترن سواری و جنگ با زامبی ها را انجام دهند، وجود صندلی های پیشرفته و همچنین افکت های ویژه به گردشگران کمک می کند که اوج هیجان را در سینما گیم برج میلاد تجربه کنند، خوب است بدانید که بلیط سینما گیم نت برای سینمای 6 بعدی و 7 بعدی، 120000 ریال می باشد.

سینمای برج میلاد

علاقمندان به فیلم و سینما باید بدانند که در برج میلاد حدود 6 سالن سینما وجود دارد که فیلم های روز در آن ها اکران می شود، قیمت بلیط سینما برج میلاد همانند سایر سینما های کشور، 200000 ریال می باشد.

هزینه شکم گردی 

رستوران ها و کافه های متعددی در برج میلاد وجود دارد که گردشگران می توانند به آن ها مراجعه کرده و انواع غذاهای ایرانی، غذاهای بین المللی، میان وعده ها و غیره را نوش جان کنند.

از رستوران ها و کافه های موجود در این برج می توان به رستوران گردون برج میلاد، رستوران سنتی ایوان، فودکورت خوراکده، کافه تریا، کافه آس، رستوران فرش وی، رستوران ویژه و غیره اشاره کرد.

هزینه صرف غذا در اغلب این رستوران ها به سفارش مراجعه کنندگان بستگی دارد اما باید بدانید که در این میان رستوران گردون برج میلاد خدمات خود را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد و قیمت ورودی این رستوران در هریک از وعده های غذایی به شرح زیر می باشد:

– وعده صبحانه ( از ساعت 7:30 تا 11:00) 950,000 ریال 

– وعده نهار در روز های غیر تعطیل ( از ساعت 12:30 تا 16:00 ) 108,000 ریال

– وعده نهار در روز های تعطیل ( از ساعت 12:30 تا 16:00 ) 2,500,000 ریال

– وعده شام ( از ساعت 19:30 تا 21:30 ) 2,500,000 ریال

لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات کافه تریا برج میلاد نیز باید 50000 ریال به عنوان ورودی پرداخت نمایید.

لیست قیمت بلیط و هزینه استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی برج در جدول زیر می توانید قیمت بلیط برج میلاد را به همراه هزینه استفاده از سایر تفریحات و امکانات این مجموعه مشاهده کنید.

هزینه ورودی برج میلاد

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. Ali says:

    تو عکس جدول قیمتا اشتباهه

    1. baran says:

      ممنون بابت اطلاع رسانی