هزینه شرکت در مسابقه برنده باش + آموزش شرکت در مسابقه

مسابقه برنده باش یکی از مسابقه های جذاب شبکه سه که شرکت در آن هزینه دارد و شما بایست یک اپلیکیشن که مربوط به برنامه برنده باش است را نصب و مراحلی که در ادامه می خوانید را طی کنید.

آموزش و هزینه شرکت در مسابقه برنده باش

هزینه شرکت در مسابقه برنده باش + آموزش شرکت در مسابقه

چطور در مسابقه برنده باش شرکت کنیم؟

دوستان عزیز برای ثبت نام در مسابقه برنده باش و حضور پیدا کردن در این مسابقه که توسط محمد رضا گلزار اجرا می شود، می باید ابتدااپلیکیشن مسابقه برنده باش را دانلود نمایند.

لینک دانلود اپلیکیشن  اندروید مسابقه برنده باش                                         لینک دانلود اپلیکیشن  ios مسابقه برنده باش

البته شما می توانید به جای مراجعه به این لینک نام خود را به شماره ۱۰۰۰۸۸۰ اس ام اس کرده و لینک دانلود را از این طریق دریافت نمایید.

سپس اپلیکیشن مسابقه برنده باش گلزار را نصب کرده و در آن عضو شوید. حالا شما می باید به محیط اپلیکیشن وارد شده و در ابتدا به  سوال رایگانی که اپ ارائه می کند پاسخ دهید. در این جا اگر شما به تمامی ۵ سوال پاسخ درست دهید که از سهمیه ۵ سوالتان چیزی کاسته نمی شود. اما در صورتی که به هر یک از این ۵ سوال پاسخ غلط دهید، از سهمیه ۵ سوال رایگان شما کاسته خواهد شد.

هر پاسخ درست ۱۰۰ امتیاز داشته و هر جواب اشتباه نیز ۵ امتیاز و هر سوالی که بدون پاسخ دادن رد شود ۲۰ امتیاز!

با تمام شدن این ۵ سوال، شما می توانید ویدئوی ارائه شده را تماشا کرده و ۳ سوال رایگان دیگر به دست بیاورید.

نکته هزینه ای : اگر همه جوابهای 5 شانس شما اشتباه باشد باید اقدام به بسته سوال 2500 تومانی تا 20000 تومانی کنید! پس این یعنی فقط نصب برنامه رایگان هست و اگر هدفتان شرکت در مسابقه باشد باید پول خرج کنید 🙂

همین طور روش های دیگری نیز وجود دارد، از جمله این که دوستانتان را به نصب اپلیکیشن برنده باش دعوت کرده و با انجام نصب ۱۰ سوال رایگان دریافت خواهید کرد. و یا این که اپلیکیشن های توصیه شده از سوی برنده باش را خودتان نصب کرده و ۲۰ سوال رایگان جایزه بگیرید.

البته امکان خریدن سوالات نیز وجود دارد که ساده ترین راه به دست آوردن هر تعداد سوال به شمار می رود.

زمانی که شما ۱۰۰۰ امتیاز جمع کرده باشید، یک کد قرعه کشی از اپلیکیشن بازی برنده باش دریافت می کنید. افرادی که در قرعه کشی شرکت می کنند و نامشان به قرعه بیفتد هر هفته به عنوان تماشاچی های مسابقه برنده باش در استودیو حضور پیدا خواهند کرد.
به خاطر داشته باشید هر هفته دو نفر که بیشترین امیتزا را در اپلیکیشن کسب کرده باشند به عنوان شرکت کننده های مسابقه برنده باش انتخاب خواهند شد و فرصت بردن جایزه ی ۱ میلیارد ریالی را پیدا خواهند کرد.

نکته: اگر چه کدهای قرعه کشی تا پایان فصل در حساب کاربری افراد در اپلیکیشن برنده باش باقی می ماند تا همچنان در قرعه کشی شرکت کنند، اما برای این که شانس حضور و شرکت در این مسابقه به همه به طور مساوی داده شود، هر هفته امتیازها در اپلیکیشن صفر شده و دوباره کاربران می توانند به سوالات پاسخ داده و به جمع کردن امتیازات بپردازند تا شانس حضورشان در مسابقه با پاسخ دهی های جدید دوباره آزموده شود.

 

چمع بندی :  شرکت در برنده باش رایگان  هست ولی فقط اول کار!!!  در ادامه اگر بخواهید به مراحل بعد و جمع برترین های این مسابقه بروید فقط باید پول خرج کنید و خیلی طبیعی است که برای این مسابقه درامد زایی بسیار زیادی خواهد داشت و چنین جوایزی جای تعجب ندارد!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه