هر آنچه در برنامه 90 گذشت

تاريخ : 31 مرداد

تابناک: برنامه تلویزیونی ۹۰ در دومین سری جدیدش با هیجان خاصی همراه بود و بیشتر اوقات این برنامه به ارزیابی هفته پنجم اختصاص داشت .

در این برنامه نوید مظفری به عنوان کار‌شناس داوری حضور داشت، جالب این که این کار‌شناس داوری بیشتر صحنه های مشکوک را تایید کرد ! البته در بازی استقلال و ملوان اعتقاد داشت که برهانی به دلیل حرکت غیر ورزشی باید اخراج می شد .

فردوسی پور: در عید فطر ، واحدی را ببخشید!

علیرضا واحدی نیکبخت از طریق برنامه ۹۰ خواست تا مورد رافت اسلامی قرار بگیرد.

علیرضا واحدی نیکبخت که برای سومین سال متوالی از حضور در لیگ برتر محروم است ، سرانجام تصمیم گرفت تا با یک عذرخواهی رسمی از مسئولان نظارتی ، شاید بتواند باری دیگر فوتبالش را از سر بگیرد. نیکبخت در مصاحبه با دوربین ۹۰ گفت:

« من از سال ۸۸ به خاطر یک اشتباه شخصی در مسائل خانوادگی ام با محرومیتی از سوی مراجع خارج از فوتبال مواجه شدم. این اتفاق خیلی به فوتبال من ضربه زد امیدوارم که بخشیده شوم چون دوست ندارم در ۳۰ سالگی فوتبالم تمام شود. من از خودم و دوست ناباب ضربه خوردم و تقاضا می کنم که هر طور هست مرا ببخشند.»

بعد از حرف های نیکبخت، عادل فردوسی پور هم گفت:« الان عید فطر است ، از مراجعی که این تصمیمات را گرفتند ، خواهش می کنم که او را مورد رافت قرار بدهند.

قلعه نویی از من حمایت کرد

محسن فروزان گلر اول تیم تراکتورسازی مهمان ویژه برنامه ۹۰ بود. او در این حضور ، درباره شروع حضورش در لیگ برتر گفت:« من به عنوان گلر سوم به تراکتورسازی رفتم تا اینکه آقای قلعه نویی تصمیم گرفت مرا برای بازی با سایپا درون دروازه بگذارد. او مرا در زمین گذاشت و آن روز ۲ گل خوردم . گل اولی هم که خوردم خیلی بد بود.

او به شدت زیر فشار بود اما به من اعتماد کرد و بازی بعد هم مرا درون دروازه گذاشت و دیگر من هم روی غلتک افتادم. راستش فکر می کنم حتی اگر پدرم هم بود ، آن هفته به من بازی نمی داد اما قلعه نویی به من اعتماد کرد.

کنایه فردوسی پور به مدیرعامل پرسپولیس

تنها کسی که می توانند پرسپولیس را انتهای جدول بلند کند کسی جز قوی ترین مرد جهان ، بهداد سلیمی نیست. کنایه فردوسی پور به مدیرعامل پرسپولیس عادل فردوسی پور در بخش نود درجه برنامه اشاره ای به حضور احسان حدادی و بهداد سلیمی در پرسپولیس داشت. فردوسی پور با طعنه به این اتفاق گفت:

“مدیر عامل پرسپولیس زمانی که دید خرید های میلیاردیش نتیجه ندارد و نیمکت نشین میشوند خرید های جدید داشت” که در این هنگام تصاویری از علی کریمی پخش شد. وی با اشاره به حمایت پرسپولیس از قهرمانان المپیک و حضور احسان حدادی و بهداد سلیمی در این باشگاه ادامه داد: او برای کم نیاوردن در مقابل کسانی که اشیاء به بازکنان پرتاب می کنند دست به دامن احسان حدادی شد و تنها کسی که می توانند پرسپولیس را انتهای جدول بلند کند کسی جز قوی ترین مرد جهان، بهداد سلیمی نیست و متاسفانه دیگر قهرمانان المپیک بد شانسی آوردند که لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس پرشده است.

دعوای شیرینی و عابدینی بر سر رویانیان !

سعید شیرینی و امیر عابدینی به دلیل اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش با یکدیگر حسابی کلنجار رفتند. سرپرست پرسپولیس که برای اولین بار روی خط برنامه ۹۰ می آمد ، در این برنامه از داماشی ها به دلیل تغییر محل برگزاری مسابقه گلایه کردند. اینکه از نظر آنها تصاویر پخش شده از ورزشگاه سردار جنگل مشکوک است و این ورزشگاه هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقه نداشته است. شیرینی داماشی ها را متهم کرد که با تشویش اذهان عمومی تمرکز پرسپولیسی ها را به ریخته اند.

این گفته ها سبب شد تا عابدینی روی خط آمد و گفت:« این حرف ها به دلیلی است که آقای شیرینی به تازگی وارد فوتبال شده و حرف هایش از نظر تخصصی خیلی دقیق نیست.» فردوسی پور بعد از این از عابدینی درباره مصاحبه اش با خبرآنلاین پرسید که او گفت:« حرفهایم درباره پرسپولیس را به عنوان یک کارشناس و یک پرسپولیسی قدیمی زده ام.»

در ادامه شیرینی گلایه کرد از توهین هایی که تماشاچیان داماشی در تمرین آخر پرسپولیس داشتند از اینکه مربیان تیم داماش در تمرین حاضر بودند . شیرینی از پرسپولیسی قدیمی که دم از عشق به پرسپولیس می زند اما در عمل ،به این تیم ضربه وارد می شود گلایه کرد. حرف هایی که واکنش تند عابدینی را به همراه داشت. او شیرینی را یک غیر فوتبالی خواند که نباید روی نیمکت سرخ ها بنشیند. از این به بعد قضیه عادل کمی از شیرینی درباره قصه ماشین هایی که به بازیکنان پرسپولیس هدیه داده شده پرسید.

شیرینی هم از فرصت استفاده کرد و سخنانی را در مدح رویانیان نقل کرد. عابدینی هم سعی داشت در این روند از او سبقت بگیرد. کار به جایی رسید که فردوسی پور گفت:« بابا چه اصراری است؟ ملت خودشان می بینند چه کسی چطور مدیریت می کند.»

بازی استقلال و پیکان به تاخیر می افتد؟

بهروان آخرین مهمان برنامه ۹۰ بود که اعلام داشت دیدار تیمهای استقلال و پیکان به احتمال زیاد به تاخیر می افتد . وی درباره جام حذفی هم گفت: کماکان سر حرفم هستم و این بازی ها را بدون تغییر برنامه های لیگ و تمرینات تیم ملی برگزار خواهم کرد.

او درباره ورزشگاه سردار جنگل هم گفت: متاسفانه تا جاده این ورزشگاه درست نشود ، این استادیوم امکان برگزاری بازی های لیگ را ندارد چون آن جاده به شدت خطرناک است.

سوال نظر سنجی برنامه ۹۰ در شب گذشته به این صورت بود که کدام یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس برنده دربی ۷۵ است . تا ساعت ۲  بامداد حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این نظر سنجی شرکت کردند که ۴۸ درصد تیم استقلال را برنده دیدار عنوان کردند و ۴۰ درصد رای به برد پرسپولیس دادند .

این برنامه در ساعت ۲ به پایان رسید.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي