هديه مدير یک رستوران به زن باردار

دسته بندي : گوناگون,⭐ اخبار
تاريخ : 23 دی

افکارنیوز: يک خانم باردار امريکايي که ماههاي آخر بارداري اش را سپري ميکرد براي ميل کردن يک وعده غذايي وارد يک رستوران شيک شد. او خسته و سنگين روي يکي از صندليها نشست و غذاي خود را سفارش داد و بعد از خوردن غذا درخواست صورت حساب کرد او روي فيش صورت حساب جمله اي ديد که باعث تعجب ودر عين حال خوشحالي اش شد.

اين خانم باردار که نامش فاش نشده است ميگويد: وقتي صورت حساب را ديدم کمي جا خوردم اما هم دلگرم شدم و هم احساس خوبي به من دست داد از اينکه يک فرد غريبه براي من و شاد کردن من کاري انجام داده است.

هديه مدير یک رستوران به زن باردار, پورتال خبری فرهنگی گهر

روي فيش صورتحساب به جاي نام خريدار نوشته شده بود” مادر زيبا و خوش شانس آينده” صاحب اين رستوران که خود يک زن مهربان و خوش قلب است از دريافت پول غذا نيز خودداري کرده و به مادر باردار گفت اين وعده غذايي هديه رستوران ما به شما و فرزندتان است و اميدواريم از اين غذا لذت برده باشيد.

اين مسئله عکس العمل مثبت وسيع رسانه اي به همراه داشته است . يک پزشک متخصص بارداري ميگويد:ماههاي آخر بارداري خانمها به دليل سنگيني زياد و اختلالات در خواب راحت و خستگي مداوم اکثرا دچار افسردگي ميشوند و اين بسيار مهم است که از سوي اطرافيان حمايت شده و مورد توجه قرار گيرند. اين اتفاق اگرچه ساده و پيش پا افتاده تاثير بسيار زيادي روي اين خانم خواهد داشت.اين زن باردار ميگويد به قدري تحت تاثير اين اتفاق قرار گرفته و احساس خوشايندي را تجربه کرده است که تصميم دارد نام صاحب رستوران را روي فرزندش که يک دختر است بگذارد.

گردآوری: گروه خبر گهر
منبع: افکارنیوز
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي