نکات مهم برای افزایش فالوور توییتر

تاريخ : 15 مرداد

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی محبوبی است که کاربران بسیار زیادی دارد که این کاربران را هم مردم عادی و هم سلبریتی ها و شخصیت های بزرگ سیاسی مانند ترامپ تشکیل می دهند. برای آشنایی با روش های افزایش فالوور توییتر این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد فالوورهای توئیتر و افزایش فالوور Twitter می خوانید.

نکات مهم برای افزایش فالوور توییتر

نکات مهم برای افزایش فالوور توییتر, پورتال خبری فرهنگی گهر

افزایش فالوور توییتر

زمانی که به صفحه های، پر فالوور در توییتر سر می زنیم گاهی از وجود تعداد زیادی از دنبال کننده ها، تعجب می کنیم. شاید هم با خود بگوییم که کاش ما هم می توانستیم به این اندازه فالوور جمع کنیم. البته این آرزوی هر بازاریاب توییتری است اما امیدوار کننده ترین حرف این است که این رخداد دوست داشتنی اتفاق افتادنی است! و اینکه کمی نیاز به صبر و حوصله و گذر زمان دارید.

کارهایی که پیج های پر فالوور می کنند به صورت زیر است :

اولین کار برای افزایش فالوور Twitter

بازاریابان این پیج ها از دنبال کننده های خود می خواهند که توییت ها را ریتوییت ( یا همان توییت مجدد ) نمایند. اگر تعداد فالوور هایتان انگشت شمارند نگران نباشید . از آن ها بخواهید تا شما را ریتوییت کنند. ایجاد توییت های مجدد سریعا برای شما فالوور ایجاد می کند.  کاملترین راهنمای توییتر در استراتژی محتوا هم در بردارنده ی راه کارهای عملی است که بسیار به بازاریابان کمک می کند

دومین کار برای افزایش فالوور توییتر

این افراد سعی می کنند با ارائه ی عقاید، رفتار های خوب و بد و حتی تجربیاتشان یک رابطه ی صمیمانه تر ایجاد کنند. با وجود یک هاله ی صمیمانه بین دوستان و خود تان می توانید آن ها را ترغیب به فالوو کردن کنید تا به شما بپیوندند. فقط لطفا توییت های خیلی شخصی ارسال نکنید که برایتان دردسر ساز نشود.

سومین کار برای افزایش فالوور Twitter

بازاریابان موفق چندین شبکه ی اجتماعی دارند که در همه ی آن ها لینک توییت های توییتری خود را قرار داده اند. شما هم اگر در فیس بوک، لینکدین، پینترست و … عضویت دارید از این روش استفاده کنید تا جواب بگیرید.

چهارمین کار برای افزایش فالوور Twitter

خاطره نویسی خوراک بازاریابان موفق است. اگر کاربران از خاطرات شما خوششان بیاید، می توانید به راحتی در لیست دوستانشان خودتان را پیدا کنید. بنابراین خاطرات جذاب و با نمک خود را در یک ۱۴۰ کاراکتر جمع کنید که البته خیلی سخت است. البته برای نوشتن یک پست در توییتر که مخاطبین آن زیاد باشند و اصطلاحا impersion آن زیاد باشد باید کمیت پست را به خوبی تنظیم کنید.

پنجمین کار برای افزایش فالوور Twitter

بازاریابان شبکه های اجتماعی تنها به دنیای مجازی بسنده نمی کنند. آن ها به هر طریقی که شده، در دنیای واقعی خود هم در مورد توییتر خود صحبت می کنند و برای آن فالوور جمع آوری می کنند. شما هم این کار را انجام دهید.

ششمین کار برای افزایش فالوور توییتر

با پر کردن بخش بیوگرافی یا  Bio  در توییتر، سعی کنید، افرادی که شبیه به خودتان هستند را به خود جذب کنید. در این بخش از مهارت ها، علایق و سلایق خود بگویید. فراموش نکنید که هیچ کسی بدون شناخت دیگری، نمی تواند با وی یک ارتباط را پایه ریزی کند. زمانی که جزییات علایق و مهارت های خود را بنویسید، افرادی که در مهارت ها و علایق با شما اشتراک دارند قطعا با شما رابطه برقرار خواهند کرد.

هفتمین کار برای افزایش فالوور Twitter

شما ممکن است روزانه برای تعداد زیادی از افراد، ایمیل ارسال کنید. یکی از بهترین راه ها برای انتشار و ترویج اکانت توییتر شما این است که، آی دی توییتر یا شناسه ی توییتر خود را در امضای پایین ایمیل قرار دهید. این یک نوع تبلیغ عالی به حساب می آید.

هشتمین کار برای افزایش فالوور Twitter

یکی از کارهای ساده که وقت گیر هم نیست این است که روزانه برای سه تا ۵ نفر توییت ارسال کنید. البته اگر روی توییت هایشان اظهار نظر کنید بسیار مفید تر خواهد بود.

نهمین کار برای افزایش فالوور Twitter

اگر هنگام ورود به سایت ها، دقت کرده باشید، گاهی به شما امکان می دهند که با اکانت شبکه های اجتماعی خود، وارد سایت شوید. در صورتی که با اکانت توییتر وارد شوید، اطلاعات توییتر شما در صفحه پروفایل نمایش داده می شود و این هم نوعی تبلیغ اکانت توییتر شماست.

دهمین کار برای افزایش فالوور توییتر

اگر شما مدت های زیادی است که در اینترنت فعالیت دارید حتما دوستانی هم دارید که بلاگ یا سایت دارند. با این حال می توانید در یک پست مهمان چند خطی محدود، اکانت توییتر خود را معرفی کنید تا دیگران آن را بشناسند و آن را فالو کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي