نکات جالبی در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن

تاريخ : 21 اسفند

به دنبال مقاله قبلی با عنوان دکوراسیون پذیرایی، در این مقاله نکات جالبی در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و امیدواریم سودمند باشند. مثل همیشه با سایت گهر همراه باشید.

.

نکات جالبی در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

چگونه دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری خود را بچینیم

.

اگر دکوراسیون اتاق نشیمن و ناهارخوری تان قدیمی است می توانید با استفاده از مبلمان های شیک و رنگ های جالبی که برای دیوار انتخاب می کنید، دکوراسیون بسیار شیک و جذابی را خلق کنید.

با استفاده از مبلمان های جدید و رنگ های جالب و زیبا دکوراسیون شیک و جذابی داشته باشید.

با ایده هایی که به ذهنتان می رسد همان دکوراسیونی را که دوست دارید داشته باشید، درست کنید. اگر خانه رویایی که نزد خود تصور می کنید یک خانه دنج و راحت است، تا جایی که می توانید سعی کنید رویایتان را تحقق ببخشید.

نقاشی

.

برای اینکه فضای موجودتان یکسان شود دو رنگ انتخاب کنید که به طرز بسیار خوبی با هم هماهنگی داشته باشند. مثلا سبز ملایم را برای دکوراسیون اتاق نشیمن و رنگ خردلی را برای اتاق ناهارخوری انتخاب کنید.

 اتاق نشیمن

.

از مبلمان رنگ ملایم و جدید استفاده شده که شامل یک کاناپه کوچک است تا فضای کوچک اتاق را بیش از این اشغال نکند. همچنین برای اینکه تا حدودی مد روز باشد از رنگ مشکی هم استفاده شده است.

رنگ کردن اتاق نشیمن

.

انتخاب رنگ قرمز برای دیوارها و استفاده از مبلمان ساده هیچ هماهنگی و هیچ تاثیری دردکوراسیون اتاق نشیمن ندارد.

کف اتاق

.

استفاده از یک میز گرد برای ج مع کردن افراد زیادی دور هم صمیمیت خاصی ایجاد می کند. شما می توانید از مبل، صندلی های دسته دار چوبی و نیمکت برای این میز استفاده کنید.

تزئین قسمت مرکزی میز

.

برای اینکه به این اتاق خنثی رنگ و جلا دهید، یک گلدان را پر از لیمو ترش کنید و روی میز را یک پارچه نارنجی رنگ بی ندازید و گلدان را روی آن بگذارید.

اسباب و وسایل سخت و محکم

.

برای اینکه دکوراسیون اتاق نشیمن و ناهارخوری را با یکدیگر هماهنگ کنید از یک وسیله چوبی سخت و یک تکه وسیله چوبی سیاه مثل این آینه استفاده کنید.

نمای کلاسیک و قدیمی

.

اگر بخواهید زیبایی خانه را به رخ بکشید و پررنگ کنید، از رنگ متضاد دکوراسیون یعنی سفید استفاده کنید. برای مثال در این تصویر از یک قفسه سفید استفاده شده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي