نکاتی در مورد تزریق چربی برای زیبا شدن صورت

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 7 آذر

نکاتی در مورد تزریق چربی برای زیبا شدن صورت

نکاتی در مورد تزریق چربی برای زیبا شدن صورت, پورتال خبری فرهنگی گهر

نکاتی در مورد تزریق چربی برای زیبا شدن صورت

تزریق چربی یکی از جدیدترین روش های زیبایی در جهان می باشد که در عین حال کم عارضه ترین آنها نیز می باشد.
از بین رفتن بافت های نرم،تحلیل رفتن ماهیچه ها،چال افتادگی گونه و صورت،ایجاد چین و چروک و….از عوارض بالا رفتن سن می باشد.برای اینکه عوارض ناشی از افزایش سن در صورت و سایر اندام های بدن مانند باسن و سینه ها را از بین برد یا کاهش داد،روش های متعدد درمانی وجود دارد.از تزریق مواد مختلف گرفته تا لیزر درمانی.همه این روش ها دارای عوارض مختلفی می باشند.
تزریق چربی،یکی از تازه ترین روش ترمیمی بافت ها و اندام های بدن می باشد. روش تزریق چربی در واقع یک نوع پیوند بافت می باشد.منظور از پیوند بافت اینست که چربی را از نواحی مختلف بدن مانند دور کمر یا شکم برداشته می شود و سپس این چربی را قبل از اینکه سلول های آن از بین برود به محل های مورد نظر تزریق می کنند.
این روش نیاز به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی به راحتی و بدون مشکل انجام می گیرد.تزریق چربی بر خلاف لیپوساکشن که عوارضی مانند آمبولی چربی دارند، تقریبا بدون هیچ گونه عارضه جانبی میباشد

روش انجام تزریق چربی چگونه است ؟

در روش تزریق چربی،در قسمت هایی از بدن که دارای چربی اضافی است یک سوراخ بسیار ریز که پس از عمل نیازی به بخیه ندارد ایجاد می شود.چربی ها بوسیله کانولاهای ظریف برداشته می شود.این چربی با مقداری خون و سرم مخلوط است.بنابراین این مواد به روش های خاصی جدا می شود تا چربی خالصی بدست آید.در نهایت چربی توسط سوزن ها و کانولاهای ظریفی که برای این کار طراحی شده اند به قسمت های مختلف صورت تزریق می شود.
ماندگاری چربی تزریق شده تا چه زمانی می باشد؟

ماندگاری تزریق چربی بر خلاف بسیاری از نظرات مردم دائمی می باشد.موفقیت عمل تزریق چربی به نسبت زیادی به مهارت پزشک بستگی دارد.
تزریق چربی در چند مرحله صورت می گیرد؟آیا بعد از عمل نیاز به تکرار عمل پیش می آید؟
اگر حجم زیادی از چربی برای شکل دادن به صورت و یا جوانسازی صورت مورد نیاز باشد، ممکن است برای به دست آوردن نتیجه بهتر، تکرار تزریق، لازم باشد. نتیجه تزریق چربی علاوه بر مهارت جراح به وضعیت فرد و مراقبتهای بعد از تزریق نیز بستگی دارد.
تزریق چربی نسبت به تزریق ژل چه برتری هایی دارد؟

در تزریق چربی ابتلا به عفونت در مقایسه با تزریق ژل کمتر است.بنابراین در افرادی که عفونت محل تزریق برای آنها خطرساز است لازم است از تزریق چربی استفاده کنند.
انجام عمل زیبایی تزریق چربی هزینه کمتری نسبت به تزریق ژل دارد.زیرا اثر ژل دائمی نیست و باید به صورت دوره ای تکرار شود و قیمت ژل های خوب گران می باشد.
در محل تزریق چربی، ناهمواری اغلب دیده نمی شود در حالیکه در محل تزریق ژل ایجاد ناهمواری بسیار شایع است و ممکن است تا مدتهای طولانی از بین نرود، این حالت در لبها و زیر چشمها بیشتر دیده می شود.

معایب روش تزریق چربی نسبت به تزریق ژل چه می باشد؟

برای مشاهده تاثیر چربی تزریق شده به زمانی حداکثر تا یک ماه لازم است ولی در تزریق ژل اثر آن به صورت آنی ظاهر می شود.
در محل برداشت چربی و تزریق چربی کبودی هایی مشاهده می شود ولی در تزریق ژل کبودی یا وجود ندارد یا بسیار کم می باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي