نهنگ عنبر سلکشن رویا در نوروز 96 اکران می شود

تاريخ : 9 اسفند

نهنگ عنبر سلکشن رویا در نوروز ۹۶ اکران می شود در ادامه جزئیات را بخوانید

نهنگ عنبر سلکشن رویا در نوروز 96 اکران می شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

رضا ناجی بازیگر سینما و یکی از بازیگران «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» در خصوص آخرین وضعیت اکران این اثر گفت: این فیلم آماده پخش است و عید اکران می‌شود.

وی افزود: داستان «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» ادامه بخش اول آن است و می‌توان گفت از همه لحاظ بهتر و قدمی رو به جلو برداشته شده و سامان مقدم سنگ تمام گذاشته است.

گفتنی است؛ رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و على قربان‌زاده بازیگران «نهنگ عنبر ٢؛ سلکشن رویا» هستند و شهلا ریاحى، کتایون امیر ابراهیمى، محسن قاضی مرادى، اسدالله یکتا، احمدرضا اسعدى به عنوان بازیگر مهمان در فیلم حضور دارند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سامان مقدم، تهیه‌کننده: سامان مقدم، مدیر فیلمبردارى: محمود کلارى، طراح چهره پردازى: سعید ملکان، تدوین: سیامک مهماندوست، موسیقى: امیر توسلى، دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس، طراح صحنه: محسن نصراللهى، طراح لباس: گلناز گلشن، منشى صحنه: الهام راد، عکاس: احمدرضا شجاعى، مشاور تولید: آیدا مصباحى،  مجرى طرح: مجید مطلبى.

«نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» که ادامه اثر قبلی سامان مقدم «نهنگ عنبر» است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر آغاز می شود. در مسیر زندگی مشترک ماجراهایی برای آن ها به وقوع می پیوندد.
فیلمنامه «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» بر خلاف قسمت قبلی فیلم توسط سامان مقدم نوشته شده است و مانی باغبانی در نگارش فیلمنامه دخالتی ندارد. براساس پیگیری ها، طعنه های سیاسی فیلم کمرنگ است و بیشتر قصه ای اجتماعی با موقعیت کمدی دنبال می شود. قرار است فیلم اوایل خردادماه جلوی دوربین برود.
در این اثر سامان مقدم تلاش کرده ماجراهای فرعی جذابی برای پیشبرد قصه تدارک ببیند. طبق اعلام کارگردان در خصوص ترکیب بازیگران همان تیم قبلی خواهد بود. یک شخصیت جدید به قصه اضافه می شود که قرار است از میان چهره های شناخته شده انتخاب شود. قسمت اول «نهنگ عنبر» سال گذشته به نمایش درآمد که مقام دوم جدول فروش را به خود اختصاص داد. «نهنگ عنبر» در نیمه دوم فیلم دچار ضعف هایی است که موقعیت کمیک مناسبی را برای مخاطب خلق نمی کندو از ریتم می افتد. باید دید سامان مقدم در ورژن دوم از این اثر چه تمهیدی برای یک دست و روان بودن فیلم و خلق موقعیت های مناسب کمدی تدارک دیده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي