نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز + وام به چه کسانی تعلق می گیرد

 برای استقبال از خودروی دوگانه‌ سوز وام می‌دهیم. نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز را در مطلب زیر برایتان می گذاریم تا برای اقدام به دوگانه سوز کردن و ثبت نام اقدام نمایید.

نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز 

وام به چه کسانی تعلق می گیرد

مدیر سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت جایگزینی بیش‌ از ۴۰ میلیون لیتر بنزین با سی‌ان‌جی در خودروها وجود دارد، اما تاکنون ۲۱ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی جایگزین بنزین شده، از اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی برای دوگانه‌ سوز کردن خودروها خبر داد.

درباره ارائه تسهیلات برای گازسوز کردن خودروها گفت: 2.5 میلیون میلیون تومان وام برای متقاضیان در نظر گرفته شده که دارندگان خودروهای قدیمی و جدید می‌ توانند به سایت www.IRNGV.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در اولویت دریافت این وام قرار خواهند داشت.

اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها

نحوه ثبت نام وام دوگانه سوز + وام به چه کسانی تعلق می گیرد
ثبت نام وام دوگانه سوز

 راهنمای ثبت نام  در سامانه:

اتحایه کشوری سوخت های جایگزین و خدمات وابسته، به منظور ساماندهی خودروهای گاز سوز و صدور گواهی سلامت برای خودروهای تبدیل کارگاهی و نظارت بر عملکرد مراکز خدمات فنی زیر مجموعه خود در سطح کشور سامانه حاضر را راه اندازی نموده است. در این راستا متقاضیان محترم باید اطلاعات فردی و خودرو خود را در این سامانه ثبت نمایند و با انتخاب یکی از فرآیندهای تعریف شده در سامانه برای بازدید فنی دوره ای، صدور گواهی سلامت  یا تبدیل خودرو به دوگانه سوز درخواست خود را اعلام نمایند.

ضرورت دریافت گواهی سلامت:  با توجه به اهمیت ایمنی و سلامت خودروهای گازسوز در حال تردد در سطح شهر، از نیمه دوم سال 1398 از سوختگیری خودروهای تبدیل کارگاهی فاقد گواهی سلامت در جایگاه های سوخت جلوگیری خواهد شد.

مزایای خودروهای گازسوز:  استفاده از خودروهای گازسوز دارای گواهی سلامت، علاوه بر کاهش هزینه های سوخت خودرو، موجب صرفه جویی کلان در مصرف بنزین شده و به سلامت و پاکیزگی هوا کمک خواهد کرد.

مدارک موردنیاز در هنگام مراجعه به مرکز خدمات: کارت ملی و کارت خودرو

دانلود ویدیو آموزشی ثبت نام در سامانه          راهنمای مرکز خدمات فنی و بازرس

 

مراحل ثبت نام

1- ابتدا در صفحه باز شده روی لینک “ثبت نام در سامانه” کلیک نمایید و با ورود مشخصات فردی خود در سامانه ثبت نام کنید.

2- برای ورود اطلاعات خودرو، در همین صفحه ابتدا “کد ملی” متقاضی را در محل مربوطه وارد کرده و سپس در قسمت رمز عبور، رمز را وارد نمایید و در انتها هم کد امنیتی را  درج کنید تا صفحه “پیشخوان” فردی شما باز شود.

3- در صفحه پیشخوان در منوی سمت راست گزینه “ثبت خودرو” را انتخاب کنید تا فرم مربوطه باز شود. شماره پلاک و VIN خودرو را ثبت کنید تا فرم بعدی باز شود و مشخصات مالک و خودرو را ثبت کرده و در پایان دکمه  “ذخیره اطلاعات” را بزنید.

4- اگر همه اطلاعات درست بود دکمه “تایید نهایی” را بزنید و اگر اصلاحی انجام دادید ابتدا دکمه “ذخیره اطلاعات” را زده و در پایان دکمه “تایید نهایی” را بزنید تا سیستم به شما پیام دهد که ثبت نام با موفقیت انجام شد.

5- منتظر فراخوان بعدی اتحادیه باشید.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه