نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و پدیده 24 بهمن + فیلم

نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و پدیده 24 بهمن + فیلم

نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و پدیده 24 بهمن + فیلم

نتیجه بازی  1 بر صفر به نفع پرسپولیس تهران
هفته بیستم لیگ برتر، ورزشگاه : ثامن مشهد، تماشاگر: 10 هزار نفر
داور: علیرضا فغانی، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی،محمد منصوری

اخطار: محسن بنگر (42)، محمد نوری (44) از پرسپولیس

پدیده: مجتبی روشنگر، محمد صلصالی، سعید قزل، رضا ناصحی، مسعود نظرزاده، رضا حقیقی، میلاد غریبی (86) محمدحسن رجب‌زاده، محمدمهدی نظری، یونس شاکری (80 مهدی خیری)، محمد غلامی(63 زوران کنزویچ)، بهادر نسیم‌اف
سرمربی: علیرضا مرزبان

پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری، احمد نورالهی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، فرناندو گابریل و مهدی طارمی(82 علی علیپور)
سرمربی: حمید درخشان

دقایق حساس:
دقیقه 2: ضربه محمدمهدی نظری از فاصله نزدیک با شیرجه سوشا مکانی مهار شد.
دقیقه 20: ضربه بابک حاتمی درون محوطه جریمه و از سمت راست با اختلاف زیاد به بیرون رفت تا این فرصت برای سرخ‌پوشان از دست برود.
دقیقه 21: حرکت پا به توپ محمد مهدی نظری پشت محوطه جریمه و جا گذاشتن چند بازیکن پرسپولیس با شوت از راه دور او همراه بود که این ضربه هم با اختلاف از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.
دقیقه 25: حرکت هادی نوروزی از جناح راست و ارسال مهاجم پرسپولیس به درون محوطه جریمه با دخالت مدافع پدیده یک کرنر برای سرخ‌پوشان رقم زد تا مهدی طارمی در گلزنی ناکام باشد.
دقیقه 30: ارسال بازیکن پدیده درون محوطه جریمه پرسپولیس با ناهماهنگی مدافعان میانی و دروازه‌بان پرسپولیس موقعیت خطرناکی را برای این تیم ایجاد کرد که در ادامه خود سوشا مکانی توپ را کنترل کرد و فرصت گلزنی را از حریف گرفت.
دقیقه 33: خطای محسن بنگر یک ضربه ایستگاهی تقدیم پدیده‌ای ها که این ضربه با ارسال خوبی روی محوطه جریمه همراه بود که مهاجمان پدیده نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.
دقیقه 38: هادی نوروزی با ارسالی خطرناک دو مهاجم تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد اما توپ از مقابل عالیشاه و طارمی عبور کرد و نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.
دقیقه 41: فرناندو گابریل با ضربه ای فنی روشنگر را مجبور به واکنش کرد و دروازه‌بان پدیده مغلوب این ضربه هافبک برزیلی پرسپولیس نشد.
دقیقه 43: روی یک ضربه ایستگاهی رضا حقیقی پشت توپ قرار گرفت تا دروازه تیم سابقش را باز کند که ضربه بی‌دقت این بازیکن با فاصله به بیرون رفت.
دقیقه 45+1: در آخرین ثانیه این دیدار در نیمه اول، مدافع پدیده با خطا روی طارمی یک ضربه ایستگاهی را تقدیم پرسپولیسی‌ها کرد که فرناندو گابریل این ضربه ایستگاهی را هدر داد.
دقیقه 48: در نیمه دوم را در حالی که دو تیم بدون تغییر آغاز کرده بودند روی یک ضربه ایستگاهی پرسپولیس توسط بنگر صاحب فرصت شد که فعانی خطای مدافع پیش تاخته پرسپولیس را اعلام کرد.
دقیقه 51: شوت زمینی و راه دور هافبک پدیده با فاصله کمی از کنار دروازه پرسپولیس و سوشا مکانی به بیرون رفت.
دقیقه 56: بهترین فرصت گلزنی برای پرسپولیس در این نیمه با ضربه امید عالیشاه از دست رفت. روی ارسالی که انجام شد محمد نوری در حالتی نامتعادل توپ را برای امید عالیشاه مهیا کرد که ضربه این بازیکن با اختلافی سانتی متری به بیرون رفت و طارمی هم در آستانه دروازه نتوانست روی آن تاثیر بگذارد.
دقیقه 57: یک دقیقه بعد از اینکه فرصت طلایی پرسپولیسی ها از دست رفت این پدیده ای ها بودند که روی یک ضربه کرنر صاحب فرصت شدند که ضربه سر مهاجم این تیم راهی به دروازه سوشا نیافت و با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 65: پرتاب اوت رضا حقیقی بعد از تاثیر مدافعان پرسپولیس در پشت محوطه جریمه به مسعود نظرزاده رسید که ضربه دیدنی این بازیکن هم از بالای دروازه و با اختلاف کم  به بیرون رفت.
دقیقه 72: یک فرصت فوق العاده برای پرسپولیسی که واکنش دیدنی روشنگر بی اثر ماند. ارسال عالیشاه و ضربه سر اومانیا را مجتبی روشنگر از کنج دروازه تیمش بیرون کشید تا پرسپولیسی ها همچنان در حسرت گلزنی بمانند.
دقیقه 73: یک دقیقه بعد هم روی یک ارسال اینبار از جناح راست پرسپولیس و با اشتباه روشنگر در خروج فرصت خوبی برای طارمی ایجاد کرد که ضربه سر این بازیکن عرض دروازه پدیده را پیمود و راهی به درون دروازه نیافت.
دقیقه 75: رضا حقیقی که همچنان به دنبال گلزنی در این دیدار بود با ایجاد فرصت گلزنی برای خود، ضربه‌اش را با بیشترین اختلاف ممکن به بیرون زد.
دقیقه 85: اشتباه سوشا مکانی می‌توانست پرسپولیس را از کسب سه امتیاز محروم کند که توپ برگشتی با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 89: ضربه سر رضا ناصحی از روی نقطه پنالتی را سوشا مکانی به راحتی از آن خود کرد تا این موقعیت هم از کف شاگردان مرزبان برود.

شرح گل:
1-0: (76، امید عالیشاه): بازیکن ریزنقش پرسپولیس بار دیگر با ضربه‌ سر دیدنی خود قابلیت‌های خود را در این زمینه به رخ کشید. ارسال هادی نوروزی از جناح راست و جاگیری فوق العاده امید عالیشاه و ضربه سر این بازیکن گل برتری را در این دقیقه برای تیم درخشان ساخت.

شرح بازی در نیمه اول:
نیمه اول دیدار دو تیم پدیده و پرسپولیس در حالی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که هر دو تیم در ایجاد موقعیت صد در صد گلزنی روی دروازه یکدیگر ناکام بودند.
سوژه اصلی این دیدار را می توان رضا حقیقی نامید که به دنبال اثبات شایستگی های خود به نیمکت پرسپولیس و جایی که درخشان نشسته بود، بود. هافبک دفاعی جدید پدیده در نیمه اول البته عملکرد خوبی داشت. پرسپولیس که بعد از 5 هفته به دنبال نتیجه گرفتن در این بازی بیرون خانه است و پدیده ای که در هفته گذشته موفق شده تراکتورسازی را در خانه اش مغلوب کند یک نیمه دیگر فرصت دارند تا در نشانه گیری دروازه یکدیگر موفق عمل کنند.

حاشیه‌های بازی :
*ترافیک شدیدی بیرون ورزشگاه ثامن بوجود آمده و از بلوار وکیل آباد مشهد تا ورودی ورزشگاه ترافیک شدیدی است و به نظر می رسد هواداران زیادی برای این بازی پشت در بمانند.در حال حاضر حدود 9 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارد.
*جواد وطنخواه مدیرعامل پدیده هم در ورزشگاه حضور دارد تا از نزدیک شاهد بازی تیمش برابر پرسپولیس باشد.
* بیشتر هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند طرفدار تیم شهرشان پدیده هستند و فقط حدود 1500 تماشاگر هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند.
*تعداد معدودی از هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه حضور دارند علیه رضا حقیقی بازیکن نیم فصل اول این تیم شعار دادند.
* به مناسبت اولین سالگرد درگذشت سیدکاظم غیاثیان پیشکسوت فوتبال خراسان بنری از این پیشکسوت فقید در ورزشگاه نصب شده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه