ناپدید شدن دومین فروند هواپیمای مالزی

ناپدید شدن دومین فروند هواپیمای مالزی

رسانه‌های داخلی اندونزی اعلام کردند: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت ایرآسیا در مسیر پرواز به مقصد سنگاپور ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داد.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنا بر اعلام رسانه‌های داخلی اندونزی هواپیمای پرواز «8501 QZ‌» با بیش از 160 سرنشین فرودگاه شهر «سورابایا» را به سمت سنگاپور ترک کرد اما در ساعت 7:24 به وقت محلی ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داد. هواپیمای ناپدید شده از نوع «ایرباس ای320-200» و متعلق به شرکت ایرآسیا در مالزی بوده است.

ناپدید شدن دومین فروند هواپیمای مالزی

طبق اعلام هواپیمایی اندونزی قرار بود این پرواز ساعت 8:30 به وقت محلی در فرودگاه سنگاپور به زمین بنشیند. بنابر گزارش‌ها شش سرنشین خارجی از جمله سه نفر از کره جنوبی و سه نفر دیگر از انگلیس، مالزی و سنگاپور در میان مسافران بوده‌اند.

یکی از مقامات وزارت حمل و نقل اندونزی گفت: این هواپیما بر فراز دریای جاوه بین جزیره‌های جاوه و کالیمانتان ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داده است.

شرکت هواپیمای اندونزی نیز اعلام کرد: در حال حاضر متاسفانه هیچ اطلاعات بیشتری در ارتباط با وضعیت مسافران این هواپیما وجود ندارد که تلاش می‌شود هرچه سریعتر اطلاعات بیشتری از سرنوشت این هواپیما بدست آید.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی،‌همچنین در سال جاری میلادی دو پرواز MH370 و MH17 متعلق به شرکت هواپیمای مالزی دچار حادثه شدند که تمامی 239 سرنشین پرواز MH370‌ از کوالالامپور به پکن ناپدید شده و 298 سرنشین پرواز MH17 نیز جان خود را از دست دادند.

 

منبع: isna.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه