نامه سرگشاده تهیه کننده فیلم مادر قلب اتمی

تاريخ : 18 خرداد

نامه سرگشاده تهیه کننده فیلم مادر قلب اتمی. جزئیات این خبر را می توانید در ادامه این مطلب گهر بخوانید. از اینکه مثل همیشه گهر را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

نامه سرگشاده تهیه کننده فیلم مادر قلب اتمی, پورتال خبری فرهنگی گهر

سید امیر سیدزاده تهیه‌کننده فیلم «مادر قلب اتمی» با ارسال نامه‌ای که متن آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده، از ریاست سازمان سینمایی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خواست تا موضع شفاف خود را در رابطه با اکران این فیلم در سینماهای حوزه هنری اعلام کنند.

طبق گزارش رسیده، در متن این نامه خطاب به حمزه زاده رییس سینمایی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:

«با سلام و آرزوی قبولی طاعات

همانطور که استحضار دارید فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به تهیه‌کنندگی اینجانب امیر سیدزاده از دهم خرداد ماه توسط شرکت پخش نسیم صبا به سرگروهی سینما ماندانا اکران عمومی شده است.

از آنجا که بخش اعظمی از سینماهای کشور در اختیار آن نهاد محترم به ریاست جنابعالی به منظور حمایت از صنعت سینمای کشور قراردارد و با عنایت به اینکه بعد از گذشت ۸ روز، رایزنی شرکت پخش مربوطه و اینجانب جهت برخودداری از حقوق مسلم قانونی خویش برای اکران فیلم در سینماهای تحت امر شما به نتیجه نرسیده است، لذا شایسته است موضع شفاف خود را در ارتباط با نمایش یا عدم نمایش این فیلم در سینماهای حوزه هنری که تماشای فیلم در آنها حق عمومی همه مردم ایران است، اعلام فرمایید تا از دامن زدن بیشتر به شائبه‌های گوناگونی که دراین ارتباط بوجود آمده است، جلوگیری و نسبت به آگاه‌سازی عموم مردم و مخاطبین سینما و دیگر مسئولین فرهنگی نیز اقدام شایسته بعمل آورده باشید.

با تجدید احترام

تهیه کننده

امیر سیدزاده»

این نامه به ریاست سازمان سینمایی محمد مهدی حیدریان و مدیرعامل خانه سینما منوچهر شاهسواری هم رونوشت شده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي