نامه الناز شاکردوست به ده‌نمکی

خبر آنلاین: الناز شاکردوست یکی از بازیگران فیلم «رسوایی» مسعود ده‌نمکی روز سه‌شنبه در نشست پرسش و پاسخ این فیلم حاضر نشد و نامه‌ای خطاب به ده‌نمکی فرستاد.

نامه الناز شاکردوست به ده‌نمکی

 

شاکردوست در این نامه دلیل نیامدن خود را اینگونه شرح داده است:

 

«برادر ده‌نمکی

 

سلام علیکم

 

نیامدن امروزم را خدای ناکرده نگذارید به پای بی معرفتی و پشتیبانی نکردن از فیلمم ، من نقش افسانه را در این فیلم بازی که نه بلکه زندگی کردم، نقشی که بخشی از آن در وجودم تا ابد جاوید خواهد ماند و تنها دلخوشی امروز من بیدار شدن دلهای دل‌مرده افسانه‌های امروز مملکتم ایران است؛ دلهای شکسته و قربانی شده بازی‌های لعنتی سیاسی.

 

دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف راست خارج شد و چند قدم دورتر سوار مرکب فحشا شد و بقیه که هنوز در صف ایستاده بودند دخترک را بدنام خواندند و کسی نپرسید که جواب خانه بی نان چه می‌شود؟

 

ساختن فیلم «رسوایی» همان رسالت آشتی دادن افسانه‌های شهر ما با خدای یگانه و بی همتاست خوشا به‌حال کسانی که در این مهم سهمی دارند اما دلیل عدم حضور امروز این است که بعد از یک دهه تلاش و نادیده گرفته شدن تلاش دوران بازیگری‌ام امروز خسته تر از آن هستم که در جمعی حضور یابم که تیزی قلم‌هایشان همیشه زخمی‌ام کرده ؛ عذر مرا بپذیرید.»

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه