مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری گرجستان

تاريخ : 13 مهر

اگر قصد سفر به گرجستان را دارید این مطلب را بخوانید. مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری گرجستان را در ادامه این مطلب می خوانید

مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری گرجستان, پورتال خبری فرهنگی گهر

افسانه های گرجی زیادی در مورد سرزمین گرجستان وجود دارد که یکی ازآنها حاکی از این است که زمانی که خداوند زمین را بین مردم دنیا تقسیم می کرد گرجی ها در میهمانی جمع بودند وازدریافت زمین محروم می شوند و زمانی پی به این موضوع میبرند نزد خداوند میروند و از خدا میخواند که به آنها نیز زمینی بدهد ولی او نمی پذیرد پس آنها خداوند را در میهمانی خود دعوت می کنند و او می پذیرد وخداوند آنقدر از میمان نوازی آنها خرسند می شود که به مردم گرجستان آن قطعه از زمینی را که برای خود نگه داشته بود به مردم گرجستان هدیه میکند! کشور گرجستان سراسر آرامش حاصل خیزی ،اصالت و امنیت است و این ها نیزهدیه های ارزشمند از خداوند به مردم مهربان ودست و دلباز آن کشور است.

کانتون (Canton)

یکی از جذاب ترین شهرهای گرجستان ،کانتون می باشد .کانتون بهترین هوا را در سراسر کشور دارا می باشد و تابستان های خنکی دارد و بعضی این شهر را مرکز شهر تاریخی تلقی می کنند و انواع بازارهای میوه و سبزیجات در کانتون موجود می باشد و مرکز برگزاری فستیوال های هنری و پخت غذا در بهترین رستوران های لا بامبا می باشد .

پیچتری سیتی (Peachtree City)

پیچتری سیتی یکی از شهر های مورد علاقه و دوست داشتنی در گرجستان می باشد در این شهر زیبا می توانید به دوچرخه سواری،گلف ، پیاده روی در فضای سبز مشغول شوید .زندگی کردن در این شهر از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و درآمد مردم این شهر بالاست و میزان جرم و جنایت نسبت به شهر کانتون کمتر می باشد.

آتن (Athens)

آتن یکی از شهرهای مرفه گرجستان می باشد که بهترین باغهای استوایی ،دانشگاه گرجستان ،باغ وحش بیر هالو در آن واقع شده است

آلفارتا (Alpharetta)

آلفارتا یکی از شهر ها با امکانات رفاهی بالایی می باشد کیفیت زندگی در این شهر بالاست و مردم از رفاه اجتماعی بالایی برخوردار می باشند در این شهر میتوانید بهترین جاهای دیدنی کشور گرجستان رو پیدا کنید.

پری (Perry)

پری ،یک شهر دنج با مردمان مهمان نواز یکی از معروف ترین و دوس داشتنی ترین مکانهای دیدنی گرجستان به شمار میرود یک شهر جنوبی جذاب می باشد و یکی از امن ترین شهرهای دنیا که آمار جرم و جنایت در اونجا خیلی پایین می باشد.

فایتویل (Fayetteville)

فایتویل یک شهر دیدنی در گرجستان به شمار می آید که شاید هزینه زندگی در اون زیاد باشد ولی همیشه به همون اندازه ای که پول دادید، امکانات دریافت میکنید و برای گردش یک باغ بسیار زیبا در این شهر نهفته است.

دولوث (Duluth)

دولوث هم یکی دیگر از شهرهای امن دنیاست و آمار جرم و جنایت در این شهر پایین می باشد از امکانات این شهر میتوان به سالن های آبگرم، پارکها، فستیوال ها، رستورانها و کافه ها و نانوایی ها اشاره کرد.

ووداستاک (Woodstock)

طبق گزارشات آماری، ووداستاک در بین ۸۱ شهر، یکی از با کیفیت ترین و دیدنی ترین مکانهای گرجستان است .این شهر جذابیت های زیادی را دارا می باشد که توریست های زیادی را به خود جذب کرده است.

نورکراس (Norcross)

نورکراس یکی از شگفت انگیزترین محل های دیدنی گرجستان به شمار میرود که در اینجا رویاهایتان به واقعیت تبدیل می شود میزان بیکاری در این شهر پایین و مردم از سطح درآمد نسبتا بالایی برخوردار می باشند و کیفیت زندگی در اینجا فوق العادس.

کاناساو ( Kennesaw)

کاناساو یکی از منحصربه فردترین شهرهایی هست که بهترین رویدادها و فستیوال ها در آنجا برگزار می شود مثل فستیوال شانتی که پر از صنایع دستی و هنری و غذاهای خوشمزه هست و بیشترین مسافرین تور گرجستان این شهر را به بقیه شهرهای گرجستان ترجیح می دهند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي