موفقیت الجی در فرایند انتخاب اسامی پرچمداران خود

موفقیت الجی در فرایند انتخاب اسامی پرچمداران خود

 

موفقیت الجی در فرایند انتخاب اسامی پرچمداران خود, پورتال خبری فرهنگی گهر

براساس جدیدترین خبرها، پیش بینی می شود که LG همچنان از ترکیب حرف G و یک عدد (LG GX) برای پرچمداران آتی خود استفاده نماید.

در ماه اوت گذشته یعنی حوالی (مرداد ماه) بود که این کمپانی درخواست مربوط به ثبت علائم تجاری اش شامل LG G3، G4، G5، G6، G7، G8 و G8 را تسلیم اداره ثبت امتیازها و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا کرد.

در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

حالا این کمپانی مجوزهای لازم را برای اسامی ارائه شده به این اداره را دریافت کرده است. پیش بینی می شود که اگر شرکت مذبور همچنان از همان فرایند نام گذاری برای انتخاب اسامی پرچمداران خود استفاده کند، این امر تا سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه بیابد.

کسی چه می داند شاید تا سال ۲۰۲۰ میلادی، این تولیدکننده به ایده بهتری برای نام گذاری اسمارت فون جدید خود دست پیدا کند و به جای LG G10 اسم دیگری را برای آن برگزیند.

پرچمدار فعلی ال جی G3 نام دارد که هم اکنون نیز در بازار موجود است و پیش بینی می شود که اسمارت فون بعدی این کمپانی G4 نام داشته باشد که احتمالا در تابستان رونمایی خواهد شد.

البته ناگفته نماند که برترین اسمارت فون های الجی همگی بخشی از سری محصولات Optimus آن هستند اما در تابستان سال ۲۰۱۳ میلادی، این شرکت تصمیم گرفت که برای متمایز نمودن پرچمدارانش از سایر محصولات حرف G را در اسم آنها بگنجاند.

به دنبال این تصمیم LG G2 متولد شد که تلفن های هوشمند قبلی اش هم به ترتیب LG Optimus G و LG Optimus G Pro نام داشتند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي