مواد غذایی مسکن درد

مواد غذایی مسکن درد

مواد غذایی مسکن درد

قبل از اینکه برای تسکین درد خود به قفسه داروها مراجعه کنید، سعی کنید از مواد غذایی طبیعی به جای آنها استفاده کنید.در اینجا تعدادی از آنها که برای تسکین درد مفید هستند که باید حتما آنها را در لیست خرید خود قرار دهید، گلچین شده اند:

فلفل قرمز:

فلفل قرمز حاوی مقادیر زیادی ویتامین c می باشد تقریبا می توان گفت دو برابر پرتقال ویتامین c دارد و یکی از مغذی ترین مواد غذایی است که به حفظ سلامت پوست و کلاژن موجود در آن موثر است. همچنین حاوی بتا کریپتوکسانتین یک هترکیب موثر در کاهش درد می باشد است.

سیب زمینی شیرین:

رنگ نارنجی آن از وجود سرشار بتاکاروتن، که یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود و کار آن مبارزه با مو لکول های آسیب رسان به نام رادیکال های آزاد است.

زنجبیل

طعم ریشه آن شامل ترکیبات شیمیایی است که به طور مشابه برخی داروهای ضد التهاب عمل می کند، که هم تازه و هم نوع زمینی آن تاثیرات زیاد و موثری دارند.

ماهی قزل آلا

به لطف دوز دلچسب موجود امگا-3 ، خوردن ماهی قزل آلا می تواند به کاهش التهابات ناشی از آنزیم هایی که به غضروف ها آسیب می رساند بسیار کمک کننده باشد. در واقع طبق تحقیقات یک رژیم غذایی سرشار از امگا-3 می تواند تورم و درد مفاصل را کاهش دهد. ماهی قزل آلا اگر تازه باشد خیلی بهتر است اما نوع کنسروی آن هم مفید خواهد بود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه