منوچهر هادی به گزارش 20:30 واکنش نشان داد

تاريخ : 18 خرداد

منوچهر هادی به گزارش ۲۰:۳۰ واکنش نشان داد. اگر می خواهید از جزئیات خبر آگاه شوید این مطلب گهر را تا انتها مطالعه نمایید. چرا که جزئیات کامل خبر را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

منوچهر هادی به گزارش 20:30 واکنش نشان داد, پورتال خبری فرهنگی گهر

منوچهر هادی – کارگردان «عاشقانه‌» – به گزارشی که بخش خبری ۲۰:۳۰ روز گذشته در نقد سریال‌های شبکه نمایش خانگی پخش کرد، واکنش نشان داد.

منوچهر هادی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به گزارش ۲۰ و ۳۰ شبکه دو اینگونه نوشت:

«سه شنبه شب در اخبار ۲۰:۳۰ از عاشقانه و اثری که شما مخاطبان پرو پا قرص آن هستید به عنوان ولنگاری فرهنگی نام برده شد. من سرمایه تلویزیون و نظام هستم. بیشترین تجربیاتم در فیلم‌سازی را مدیون کار در تلویزیون هستم. ای کاش تلویزیون با فرزند خود کمی مهربان‌تر برخورد می‌کرد.

و ای کاش تا انتها کار را می‌دیدند و بعد قضاوتمان می‌کردند و کاش بخش‌هایی از کار که به تنهایی می‌تواند شبهه برانگیز باشد را برش نمی‌زدند و در نهایت نقد نمی‌کردند. من ولی شما را نقد نمی‌کنم و آن رسانه را رسانه‌ی خودم و خانه خودم می‌دانم.

امید که کار وزارت ارشاد و تلویزیون که هر دو برای مردم تولید اثری فرهنگی و تاثیرگذار را در دستور کار دارند، یکی بدانیم و به مردم فکر بکنیم و بس.

ما را از نظرات و انتقادات سازنده خود بی‌بهره نگذارید و پیج اصلی داستان در انتهای دهمین قسمت این سریال است.»

در گزارشی که شامگاه سه شنبه از بخش خبری ۲۰ و ۳۰ پخش شد، علاوه بر تصاویری از عاشقانه، بخش‌هایی از سریال «شهرزاد» حسن فتحی هم دیده شد.

دهمین قسمت از مجموعه «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی امروز (چهارشنبه ١٧ خرداد ماه) وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي