ملاقات بازیگر محبوب سینمای ایران با مسی /عکس

علی فتح الله زاده دوشنبه شب در دیداری با جمشید مشایخی با وی درباره مسائل مختلف گفتگو کرد.

در این جلسه که علی نظری و امیر قلعه نویی هم در آن حضور داشتند، مدیرعامل آبی ها به جمشید مشایخی پیشنهاد داد طی ماه های باقیمانده تا آغاز جام جهانی به عنوان سفیر باشگاه استقلال به اسپانیا برود و با لیونل مسی دیدار داشته باشد تا ضمن اهدا هدیه ای به ستاره آرژانتینی بارسا، درباره اتفاقات اخیر با وی صحبت کند.

ملاقات بازیگر محبوب سینمای ایران با مسی /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این پیشنهاد مورد استقبال مشایخی قرار گرفت و قرار شد مقدمات مربوط به این سفر فراهم شود.

مشایخی جزو هنرمندانی بود که پس از توهین های صورت گرفته به صفحه شخصی مسی، نسبت به این مساله واکنش نشان داد و تاکید کرد این حرکت در راستای رفتار ایرانی ها نیست.

* فتح الله زاده: مشایخی برای پاک کردن ذهن مسی به بارسلون می رود

مدیرعامل استقلال در این خصوص اظهار داشت: «از فرصت پدید آمده در جام جهانی برزیل باید از همه جهات استفاده کرد. محبوب ترین نمایندگان عرصه فرهنگ باید معرف ویژگی های ملی و میهنی ما باشند. استاد مشایخی همه ممیزه های لازم را دارا هستند.»

فتح الله زاده افزود: «ایشان به عنوان سفیر صلح و دوستی مردم ورزش دوست ایران برای پاک کردن خاطره برخورد نامناسب با لیونل مسی در گام اول به اسپانیا – شهر بارسلون – خواهند رفت تا پیغام آور و حامل روح لطیف و انسانی ایرانیان باشد.»

* قلعه نویی: واژه هنرمند برای مشایخی کم است

امیر قلعه‌نویی در خصوص سفر جمشید مشایخی به اسپانیا از سوی باشگاه استقلال اظهار داشت: «این حرکت، کار بزرگی است. خوشحالیم که این اتفاق از سوی باشگاه استقلال انجام می شود. باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است و با این حرکت بار دیگر این نکته مهم را به اثبات رساند.»

سرمربی استقلال در ادامه با تمجید از ارزش‌های این هنرمند بزرگ گفت: «استاد جمشید مشایخی پهلوان هنر است و واقعا واژه هنرمند برایشان کم است. ایران و ایرانی به داشتن چنین فرد بزرگی افتخار می‌کند. خرسند از این هستیم که این مرد بزرگ به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا سفر می‌کند.»

* مشایخی: حرف دل ملت ایران را به مسی می زنم

جمشید مشایخی در این خصوص اظهار داشت: «اتفاقاتی که طی این چند روز صورت گرفت من را به شدت ناراحت کرد تا اینکه از سوی دکتر فتح الله زاده به بنده پیشنهاد شد تا به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا سفر کرده و پیغام مردم ایران را به گوش این بازیکن بزرگ برسانم که بنده هم با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کردم.»

مشایخی در ادامه گفت: «اگر من به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا می روم پیغامم تنها حرف جمشید مشایخی نخواهد بود، بلکه حرف دل ملت ایران را به این بازیکن خواهم رساند.»

این هنرمند ارزنده در ادامه افزود: «آن عده ای که به مسی توهین کردند هرگز ایرانی نبودند چرا که ایرانیان فرهنگ، ادب و تمدن بی نظیری را در دنیا دارند.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي