مقرون به صرفه ترین رادیاتور موجود در بازار

سیستم حرارت مرکزی و شوفاژ یکی از قدیمی ترین و متداول ترین روش های ایجاد گرما در فضای داخلی ساختمان ها به شمار می آید. رادیاتور ها در واقع یک نوع مبدل حرارتی هستند که حرارت آبگرم رسیده از بویلر را به فضای داخلی منتقل می کنند.

مقرون به صرفه ترین رادیاتور موجود در بازار

مقرون به صرفه ترین رادیاتور موجود در بازار

این سری تجهیزات سطح ایمنی و همچنین بازدهی بیشتری نسبت به سایر وسایل گرمازا دارند از این رو در بسیاری از سازه های ساختمانی برای ایجاد هوای گرم از انواع رادیاتور استفاده می کنند.

رادیاتورها در مدل های مختلف از قبیل پنلی، پره ای، شیشه ای، دکوراتیو، قرنیزی و حوله خشک کن توسط شرکت های داخلی و خارجی تولید و در بازار به فروش می رسند. به دلیل گستردگی و تنوع کارخانه های تولیدی بدون شک تمامی رادیاتورها از سطح کیفیت یکسانی برخودار نیستند، بنابراین طبیعی است که با قیمت های متفاوتی نیز عرضه می شوند.

اما همیشه قیمت بالا نشان از کیفیت خوب نیست عوامل و فاکتورهای متعددی در قیمت تمام شده ی رادیاتورها تاثیرگذارند که در ایران برخی سازنده ها و شرکت ها رادیاتور را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند که در ادامه به چند برند مطرح و معتبر که همگی دارای سابقه ای طولانی و درخشان در خصوص ساخت و طراحی رادیاتور گرمایشی دارند، و طی سال های اخیر در لیست مقرون به صرفه ترین رادیاتور موجود در بازار ایران قرار گرفته اند را معرفی نماییم.

رادیاتور ایران رادیاتور

ایران رادیاتور، دارای سابقه ای طولانی در زمینه ساخت و تولید سیستم های گرمایشی دارد. این شرکت با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها همچنین بکارگیری نیروهای متخصص طی سالهای متمادی توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

رادیاتور ایران رادیاتور دارای بازدهی و حرارت دهی بسیار مطلوبی می باشد همچنین به دلیل نوع و روش تولید و همچنین جنس آلیاژ بکار رفته در بدنه ی انواع رادیاتورها توانایی گرم کردن محیط را در کوتاهترین زمان و با کمترین میزان مصرف انرژی دارا می باشند، و درلیست مقرون به صرفه ترین رادیاتور موجود در بازار ایران قرار دارند.

محصولات ایران رادیاتور بواسطه ی کیفیت بسیار بالایی که در دارند در بازارخارجی و سایر کشورهای خاورمیانه نیز به فروش می رسند. رادیاتور ایران رادیاتور در مدل های پنلی و پره ای در ابعاد و اندازه های متنوع تولید و دربازار با گارانتی اصلی همین شرکت در نمایندگی های فعال سراسر کشور به قابل ارائه می باشند.

رادیاتور ایستاتیس

گروه تولیدی ایساتیس با هدف ارائه تکنولوژی روز ایتالیا شرکتی بنا نهاد و محصولات گرمایشی با سطح کیفیت و طراحی منحصر بفرد آنچنان که در خور و شان هموطنانمان باشد تولید و عرضه نمود.

یکی از تجهیزاتی که زیر نظر مهندسین و تکنسین های ایساتیس ساخته و طراحی می شود رادیاتور گرمایشی می باشد. ایساتیس با بهره مندی از پیشرفته ترین خطوط تولید رباتیک از کمپانی مطرح ایتالیایی رادیاتور پنلی با بالاترین ظرفیت حرارت دهی و بیشترین کارایی روانه ی بازار رقابت می کنند.

این محصولات از ویژگی های خاصی از قبیل وزن کم، ضریب حرارت دهی بالا، حمل آسان برخودارند، و طی سالهای متمادی توانسته در لیست مقرون به صرفه ترین رادیاتور موجود در بازار ایران قرار گیرد. این شرکت با اتکا به کیفیت و ماندگاری بسیار بالا، رادیاتور ایساتیس را بابالاترین مدت گارانتی در نمایندگی های فروش سراسر کشور عرضه می نماید.

رادیاتور بوتان

بوتان، یکی از برندهای مطرح و معتبر در بازار ایران بوده، که در زمینه ساخت و طراحی سیستم های گرمایشی با بهره مندی از روش و متد ایتالیایی در حال فعالیت می باشد. شرکت بوتان با کادری مجرب و متخصص مفتخر است محصولاتی با رعایت استانداردهای بین المللی تولید و روانه بازار رقابت نماید.

تنوع و گستردگی رادیاتور بوتان به مشتری این امکان را می دهد که براحتی باتوجه به شرایط و موقعیت نصب، یکی از رادیاتور بوتان را برای تجربه ی زمستانی گرم و دلنشین انتخاب و خریداری نماید. رادیاتورهای بوتان در مدل پره ای آلومینیومی، حوله خشک کن و همچنین مدل پنلی فولادی را که به تازگی به سبد تولیدی خود افزوده، شامل می شود.

از ویژگی های رادیاتور بوتان بکارگیری بهترین نوع آلیاژ در ساخت بدنه آنهاست که سبب بازدهی و راندمان حرارت بسیار مطلوب رادیاتورها می شود. در لیست مقرون به صرفه ترین رادیاتور موجود در بازار برند نام آشنای بوتان نیز به خوبی به چشم می خورد. رادیاتورهای بوتان به همراه گارانتی وخدمات پس از فروش همین شرکت در بازار داخلی به فروش می رسند.

رادیاتور لورچ

یکی دیگر از شرکت های تولیدی مطرح در بازار ایران گروه صنعتی لورچ است که دارای سابقه ای طولانی و درخشان در خصوص ساخت و طراحی سیستم های گرمایشی از جمله رادیاتور می باشد. کارخانه صنعتی لورچ مجهز به پیشرفته ترین خط تولید با دستگاه های تمام اتوماتیک ساخت کشور ایتالیا است که محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا مطابق استانداردهای بین المللی عرضه می نماید.

رادیاتور لورچ در مدل پنلی فولادی ساخته شده از بهترین متریال وآلیاژ در ابعاد متفاوت با ضریب حرارت دهی بسیار بالا عرضه می شوند، که با کمترین میزان مصرف انرژی در کوتاهترین زمان هوایی گرم و مطبوع به محیط هدیه می بخشند. رادیاتور پنلی لورچ با قمیت نهایی مناسب با گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی های فعال سراسر کشور به فروش می رسند، پس می توان گفت یکی از مقرون به صرفه ترین رادیاتور موجود در بازار ایران رادیاتور های گرمایشی لورچ می باشند.

شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه دماپویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های گرمایشی اقدام نمایید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه