معرفی چند نرم افزار ویرایش تصویر مفید و کاربردی

تاريخ : 12 اسفند

معرفی چند نرم افزار ویرایش تصویر مفید و کاربردی

امروزه ابزارهای ویرایش عکس و برخی از شبکه‌های اجتماعی با وجود مزیت‌های زیادی که دارند، در ادامه چند نرم افزار ویرایش تصویر معرفی می شود که مخاطبان زیادی از آن ها استفاده می کنند.

معرفی چند نرم افزار ویرایش تصویر مفید و کاربردی, پورتال خبری فرهنگی گهر

نرم‌افزارهای موبایلی که باعث می‌شوند به اینستاگرام اعتماد نکنید!

همین موضوع امروز با ایجاد معضلاتی همچون ترویج زیبایی هایی غیر واقعی مشکلاتی را برای بشر پدید آورده و انسان ها را به زیاده خواهی و دروغ باوری سوق داده است.

 

به لطف فناوری های جدید و اپلیکیشن های ویرایش عکس، تمامی افراد قادرند با چند کلیک کوچک ایرادات ظاهری خود یا عکس های ثبت شده دیگر را برطرف کنند و آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

 

بیشتر مخاطبان شبکه های اجتماعی و کاربرانی که از اپلیکیشن های ویرایش تصویر استفاده می کنند، با تحریف علنی واقعیت ها مشکل چندانی ندارند چرا که هدف، نمایش تصویری است که آنها در ذهن دارند و موارد دیگر از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

 

البته در کنار این عیب، اپلیکیشن های ویرایش تصویر مزیت های فراوانی نیز دارند. برای مثال از چشم انداز زیبایی عکاسی کرده اید، اما به دلیل ابری بودن هوا، تصویر نهایی کم نور و تاریک به نظر می رسد. در چنین مواقعی با استفاده از یک ویرایش گر حرفه ای می توانید، نور عکس را پس از ثبت شدن زیاد کرده و زیبایی واقعی مکانی که در آن حضور داشته اید را همرسانی کنید.

 

TouchRetouch

با اپلیکیشن TouchRetouch می توانید خطوط اضافی را از تصاویر حذف کرده و عکس های خود را بهینه سازی کنید. اگر زمان عکاسی به اندازه کافی صبر و حوصله ندارید تا پیش زمینه بهتری برایتان ایجاد شود حتما از این نرم افزار استفاده خواهید کرد؛ چرا که با ابزار این اپلیکیشن می توانید بدون اینکه به عکس لطمه بزنید فاکتورهای اضافی را حذف کنید.

 

SKRWT

از SKRWT برای ضاف کردن خطوط عمودی یا افقی، تصحیح لنز و متقاون سازی هر چه بیشتر تصاویر استفاده می شود. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا با کشیدن انگشت روی عکس ایرادات زاویه دوربین را برطرف کرده و چشم انداز درست و حرفه ای درست کنید.

 

Superimpose

به کمک این اپلیکیشن می توانید فاکتورهای جدید به تصاویر اضافه کنید، پس زمینه عکس را تغییر دهید و یا سایه های طبیعی را به سوژه های خود اضافه کنید.

اگر از نرم افزار فتوشاپ استفاده کرده باشید قطعا می دانید برای اعمال چنین تغییراتی باید از چندین لایه و ابزار متفاوت اسفاده کنید. اما به لطف اپ های موبایلی همانندSuperimpose به راحتی و با چند کلیک قادر خواهید بود گزینه هایی را به عکس اضافه و یا حذف کنید.

 

Microsoft Selfie

با اپلیکیشن مایکروسافت سلفی خواهید تواسنت با یک کلیک عکس های خود را بهبود بخشیده و ایرادات آن را برطرف کنید. این نرم افزار موبایلی با استفاده از تکنولوژی بینایی کامپیوتر، سن، جنسیت، رنگ پوست و … شما را تشخیص می دهد.

گفتنی است؛ با استفاده از متغییرها متفاوت، سلفی های شما را به بهترین شکل ممکن تصحیح می کند و در نهایت تصویری بی نقص در اختیارتان قرار می دهد.

 

Spring

به وسیله Spring  قادر خواهید بود قد خود را بلندتر، اندامتان را لاغرتر و حتی اندازه سر خود را نیز تغییر دهید. بر خلاف اپ های بالا این نرم افزار توانایی خاصی ندارد که قابل دفاع باشد؛ زیرا تنها هنری که دارد تحریف واقعیات است.

با اسپرینگ شما می توانید شکل و ظاهر خود را بهتر از آنچه هست تغییر دهید و در واقع با استفاده از آن دروغ تحویل فالوئرهای خود دهید.

 

Adobe Photoshop Express

یکی از کامل ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس Adobe Photoshop Express نام دارد. به وسیله این نرم افزار موبایلی تمامی مواردی که در گزینه های بالا گفته شد را به طور یکجا در اختیار خواهید  داشت.

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي