معرفی و مقایسه تلگرام طلایی اپدیت اذر 97

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 30 آذر

دوست داران و کاربران پیام رسان هوشمند تلگرام پس از آن که این پیام رسان با مشکل فیترینگ مواجه شده برای استفاده از این نرم افزار به راه های زیادی متوسل شده اند. یکی از این راه ها تلگرام های غیر رسمی تولید شده در داخل کشور است. زمانی که خبر دانلود تلگرام طلایی در همه جا پیچید، عده ای فکر می کردند که این پیام رسان به صورت غیر قانونی ساخته شده است؛ در حالی که تلگرام طلایی در دسته نرم افزارهای پیام رسانی قرار گرفته بود که هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت خود نداشتند. در اصل تلگرام طلایی تمامی مشکلاتی که باعث شده بود تلگرام معمولی با فیلتر شدن رو به رو شود را بر طرف کرده و یک نرم افزار یکپارچه و قوی را با همان سرورهای تلگرام رسمی تولید کرده بود.

معرفی و مقایسه تلگرام طلایی

معرفی و مقایسه تلگرام طلایی اپدیت اذر 97, پورتال خبری فرهنگی گهر

 اگر بخواهیم از مزایای این اپلیکیشن نسبت به خود تلگرام صحبت کنیم باید بگوییم که در تلگرام طلایی بسیاری از محدودیت های اپلیکیشن رسمی تلگرام بر طرف شده است و شما می توانید با خیالی آسوده کارهای ارتباطی خود را در این محیط انجام دهید. به طور حتم برای ما ایرانی ها این موضوع اهمیت ویژه ای دارد که در یک نرم افزار خارجی بتوانیم از زبان خودمان نیز استفاده کنیم. در تلگرام رسمی هیچ قابلیتی برای پشتیبانی از زبان فارسی وجود نداشت ولی خوشبختانه در تلگرام طلایی این قابلیت برای تمامی فارسی زبانان قرار گرفته است که بتوانند در محیط برنامه از زبان فارسی برای کار کردن خود استفاده کنند. تلگرام طلایی به علت فعالیت مجازش در تمامی مارکت های معتبر عرضه گردیده است و شما می توانید برای دانلود تلگرام طلایی از این مکان ها اقدام کنید.

از آن جایی که شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام همیشه به کاربران خود اهمیت ویژه ای می دهند، برای آن که بتوانند رضایت آن ها را جلب کنند همیشه به فکر انجام کارهای خارق العاده هستند. کارهایی که انجامش فقط برای جلب رضایت کاربران است. زمانی که برای اولین بار امکان دانلود دایرکت اینستاگرام برای همه کاربران این شبکه اجتماعی محقق شد، تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام اطلاعات دقیقی در مورد این اپلیکیشن نداشتند و در اصل به چنین برنامه ای اعتماد پیدا نمی کردند. با اعلام رسمی بودن این اپلیکیشن توسط شرکت اینستاگرام اوضاع به طور کلی تغییر کرد.

معرفی و مقایسه تلگرام طلایی اپدیت اذر 97, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از دانلود دایرکت اینستاگرام توسط بیشتر کاربران فعال این شبکه اجتماعی، اینستاگرام که هدف خود را انجام شده دیده بود اقدام به انتشار آپدیت های بی نظیری برای این اپلیکیشن کرد. هر بار با دیدن امکانات نسخه جدید دایرکت اینستاگرام ویژگی های جذابی در بین آن ها مشاهده می شد. به طور مثال زمانی که استوری و پست های زمان دار در اینستاگرام جان تازه به خود گرفت، این شرکت تصمیم گرفت امکان به اشتراک گذاری استوری ها در دایرکت را برای کاربرانش فراهم کند. این کار باعث به وجود آمدن ارتباطات پیامی بی نظیری در اینستاگرام شد. هر کسی که تا امروز این اپلیکیشن استفاده کرده باشد بدون شک از امکانات ارائه شده برای آن نهایت رضایت را دارد چرا که این امکانات در بعضی حالات حتی فراتر از انتظار هم عمل می کنند.

موفقیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار دایرکت بیشتر و بیشتر شد و به جایی رسید که در اکثر کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه این اپلیکیشن به عنوان شبکه اجتماعی رسمی کشورهای معرفی شد. پس از دانلود اینستاگرام توسط هر شخص، عده زیادی از آن ها با سیر گسترده ای از دوستان خود که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند رو به رو شدند. تقریبا هر کس در ابتدای کار که به این شبکه اجتماعی راه می یابد دوستان خود را می تواند به شیوه های مختلفی در اینستاگرام پیدا کرده و آن ها دنبال کنید. یکی از اصلی ترین راه هایی که برای ارتباط با دوستان در اینستاگرام به کارتان خواهد آمد استفاده از شماره موبایل برای ساخت اکانت است.

اگر شما از شماره تلفن همراه خود برای ساخت اینستاگرام استفاده کنید و یا حتی پس از ساخت اکانت نیز شماره خود را در این اپلیکیشن ست کنید، تمامی دوستان شما که شماره تلفن همراهتان را بر روی موبایل خود ذخیره کرده اند می توانند خیلی سریع برای شما پیشنهاد دوستی ارسال کنند و به همین ترتیب عکس این قضیه نیز برای شما امکان پذیر خواهد بود. اگر دوست دارید پس از دانلود اینستاگرام از این شبکه اجتماعی بیشتر از حد معمول لذت ببرید، باید بتوانید دوستان خود را در این محیط جست و جو کرده و با آن ها در ارتباط باشید چرا که شبکه های اجتماعی بدون حضور دوستانتان عملا بی معنا خواهند بود.

سادگی تنها صفتی است که می توان به طورکاملا جدی در موردشبکه اجتماعی توییتر به کار برد. این شبکه اجتماعی آن قدر کارایی آسانی دارد که می توانید با هر میزان دانش و هر میزان تحصیلات برای خود در این شبکه اکانتی ساخته و در آن فعالیت کنید. توییتر پل ارتباطی بین شما و تمامی دوستانتان در سراسر دنیا خواهد بود. در سال های گذشته در کشورمان استفاده از توییتر تا این حد افزایش نیافته بود و یکی از دلایل آن نیز فیلتر بودن این شبکه اجتماعی بود. اما پس از آن که کاربران توییتر را به خوبی شناختند و از امکانات آن با خبر شدند، ترجیه دادند به این شبکه اجتماعی هم نیم نگاهی داشته باشند.

سازندگان توییتر زمانی که استقبال خوبی را طرف کاربران خود دیدند، ایده های خلاقانه تری به این شبکه اجتماعی اضافه کردند که تا امروز همگی این ایده ها دارای جذابیت های منحصر به فردی می باشد. استفاده از هشتگ در توییتر اهمیت بسیار زیادی دارد و زمانی که بخواهید اخبار مربوط به یک موضوع را با جدیت دنبال کنید می توانید از هشتگ های توییت شده در این اپلیکیشن استفاده کنید. زمانی که هشتگ ها معروف یا به اصطلاح ترند شوند تعداد زیادی توییت در مورد آن در توییتر مشاهده خواهید کرد که این موضوع نشان دهنده تعداد بسیار زیاد کاربران شبکه اجتماعی محبوب توییتر می باشد. سرعت بالا در دریافت پست ها و اخبار نیز یکی دیگر از ویژگی های این شبکه اجتماعی قدرت مند و محبوب می باشد که بسیاری از کاربران خود را نیز به سبب همین سرعت بالا به دست آورده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي