معرفی موثرترین و بهترین روش های تبلیغاتی

تاريخ : 11 شهریور

تبلیغات یکی از مهمترین و موثرترین روش های رشد هر کسب و کاری است. امروزه بدون تبلیغات امکان پیشرفت و رشد انواع بیزنس ها تاحدودی غیرممکن است. برای آشنایی با بهترین روش های تبلیغاتی این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد موثرترین روش های تبلیغاتی و پربازده ترین روش تبلیغات می خوانید.

معرفی موثرترین و بهترین روش های تبلیغاتی

معرفی موثرترین و بهترین روش های تبلیغاتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهترین روش های تبلیغاتی

شرکت‌های بزرگ و کوچک و فروشگاه‌هایی که می‌خواهند به کسب‌وکار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود رادارند چگونه می‌توانند مخاطبان خود را به ‌سوی خود جذب کنند؟

اولین قدم که طراحی سایت است، دیگر موضوع جدیدی نیست و همه مدیران در همان شروع فعالیت خود این کار را انجام می‌دهند .اما باید توجه داشته باشید که مخاطبان شما از آدرس وب‌سایت شما خبر ندارند و شما برای باخبرکردن آن‌ها باید برنامه‌ریزی منظمی داشته باشید.

همچنین بسیار مهم است که وب‌سایت شما یک نسخه مخصوص موبایل داشته باشد و چه‌بهتر که یک برنامه اندروید و IOS آیفون هم داشته باشید تا مشتریان شما در هر زمان و به‌راحتی بتوانند از خدمات شما استفاده کنند .

حال برای باخبر کردن مخاطبان باید برنامه‌های خود را برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی شروع کنید.

۱ –تبلیغات به‌صورت بنرهای پویانمایی در چند وب‌سایت پربازدید که البته هزینه‌های بالایی هم دارد.

۲ –اگر قدرت پرداخت هزینه‌های سنگین را ندارید می‌توانید تبلیغات بنری خود را توسط وب‌سایتهای تبلیغات کلیکی انجام دهید تا تبلیغات شما با هزینه موردنظر شما در چندین سایت پربازدید نمایش داده شود ؛ این سیستم تبلیغات در بسیاری از کشورها توسط شرکت گوگل انجام می‌شود.

۳ –تبلیغات متنی در وب‌سایت‌های با رتبه بالا در موتورهای جستجو. البته حتماً توجه داشته باشید که اگر لینک تبلیغات به‌صورت نو فالو باشد تقریباً هیچ تأثیری ندارد و لازم است برای تأثیرگذاری بهتر حداقل یک سال به‌صورت مسترم ادامه پیدا کند که در این صورت در ارتقاء رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم مؤثر است.

۴ –تبلیغات در گوگل قطعاً یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی است که متأسفانه در ایران هم از طرف شرکت گوگل و هم از طرف سیستم فیلترینگ ایران تحریم شده است.

۵ –تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از هدفمندترین و مؤثرترین روش‌های آنلاین مارکتینگ است که متأسفانه همانند تبلیغات گوگل در ایران به راحتی قابل استفاده نیست.

۶ –تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با نمایش در شبکه‌های ویدئو آنلاین ، یکی از جدیدترین و بهترین روش‌ها هست که با کمترین هزینه می‌تواند تأثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

۷ –ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات بسیار هدفمند که درصورتی‌که برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید به‌سرعت نتایج مؤثر آن را خواهید دید.

۸ –تبلیغات در برنامه‌های اندروید و IOS آیفون برای شرکت‌هایی که اپلیکیشن موبایل و یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند ، بهترین روش هست.

۹ –رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری با لینک به سایت شما می‌تواند هم ازنظر بندسازی و هم ازنظر سئو برای سایت شما بسیار مفید باشد.

۱۰ –درج آگهی رایگان لینک دار در وب‌سایت‌های نیازمندی‌ها برای بهینه‌سازی سایت در نتایج گوگل یکی از روش‌های سنتی و مؤثر تبلیغاتی است.

۱۱ –روش جدیدی برای فروش بهتر محصولات فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد که در اروپا و امریکا توسط سایت آمازون و در ایران توسط فروشگاه اینترنتی ارائه می‌شود ، که در این روش وب‌سایت آمازون محصولات فروشگاه‌ها را در سایت خود قرار می‌دهد و کاربران با کلیک بروی آن به وب‌سایت اصلی فروشنده لینک می‌شود و خرید ازآنجا انجام می‌شود.

۱۲ –فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی یکی از جدیدترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که هم‌اکنون در ایران نیز اجرا می‌شود.

۱۳ –نکته آخر اینکه ایجاد صفحه در شبکه‌های اجتماعی ، انجمن‌ها و وبلاگ‌ها و بروز رسانی روزانه آن نیز ضروری محسوب می‌شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي